Review Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 18. Siri drama popular Malaysia yang sudahpun berada di musim ke 3 sedang ditayangkan. Barisan pelakon lama yang dikekalkan dan ditambah dengan pelakon baru yang memeriahkan musim ketiga ini. 7 hari mencintaiku 3 merupakan drama yang penuh dengan drama , konflik antara keluarga jadi hari ini mari kita baca review drama 7 hari mencintaiku 3 episod 17. 

Review Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 17

Pada hari raya tiba-tiba pertama ini drama ini tetap ditayangkan , pasti ramai yang layan maklumlah tengah cuti kan.

Episod 17 hari ini boleh dikatakan sangat-sangat thriller , sangat klimaks gitu macam tak percaya ja kan ada drama melayu yang suasana di macam drama Korea.

Suspend dia macam tak boleh bawah bincang kan , dah elok nak baik pastu sorang lagi pulark buat perangai kan.

Kalau nak review setiap episod kalau kita dalami betul-betul banyak pengajaran yang kita boleh dapat yang pertama adalah kita senang sangat percaya dengan mulut orang tanpa selidik.

Sebelum kita baca komen dari penonton mengenai episod hari ini , ampa rajin-rajin la kenali pelakon -pelakon drama 7 hari mencintaiku 3 Syukri YahayaSiti SalehaWan Sharmila , Syazwan Zulkifli , Mak LehaBil Azali dan Jaja Iliyes

Ada ka peminat watak jahat dalam drama ni haha, jangan risau ampa boleh baca biodata mengenai mereka iaitu SyakilaNurul dan Fatin Husna .

Spoiler sikit episod rini mari kita kecam ramai-ramai dekat Mak Zaidi , dah nyanyuk pastu tiba-tiba masuk campur hal keluarga orang kan.

REVIEW DARI PENONTON MENGENAI EPISOD 17 ~~

Disebabkan episod hari macam tak memihak pada Mia ramai mengecam Mak Zaidi , rata-rata komen tuju pada mak zaidi kesayangan.

Komen mereka "Ghisauuu lah mak zaidi tu dah kena bomoh jugak ke 😂😂 tiba nak bela si nad yg perangai bagaikan abu jar dlm munafik"

"Mesti nadia paksa mak mertua dia tu. Tp yela dia pun pelupaa. Org sakit lupa ni boleh kene bomoh ke? 🤣🤣. Nnti dia pun lupa dia kene bomoh. "

"Kau dah kenapa makcik??? Mia pulak yg jahat! Menantu hantu kau tu yang gilaaa. Kau dengan menantu kau dah sama gila ke?? Adoi geram! 🤣🤣"

"mak zaidi pulak ke kena bomoh ng si piah tu?😭😭seteghess aku😭🤌🏻🤌🏻 "

"Apasal mak zaidi ckp mia jahat padahal menantu setan dia yg setan"

"Mak zaidi ni dah kenapa? Kena rasuk ke apa?"

Dari komen-komen ini kita boleh tengok bertapa geramnya semua penonton dekat Mak Zaidi , tiba-tiba ja dia cakap Mia jahat ni mesti kes backup nadia ni.

Ramai tidak sabar untuk melihat episod 18 , adakah Khuzairi akan memihak pada isteri dia atau macam tunggul dia akan percaya cakap Mak Zaidi.

Macam drama Korea kan nak dekat ending episod 17 ini depa bagi kita suspend, yang tengah marah tu sabar taw.haha

TENGOK DRAMA 7 HARI MENCINTAIKU 3 EPISOD 17 ~~

Sapa yang tengah busy beraya rumah family tu mesti tak sempat nak layan episod semalam kan , korang boleh tengok sini >> 7 HARI MENCINTAIKU 3 EPISOD 17

Episod 18 yang akan ditayangkan pada hari raya kedua , ampa yang tak pi mana-mana jangan lupa tengok .

Rasanya kita kena teruskan kecam Nadia ini , perangai dia mature-mature lagi kenapa la dah duduk dengan Mia lama dah tapi terpengaruh dengan mulut longkang.

Harap juga Mak Leha tak percaya dengan Nadia dan Mak Zaidi , kecian taw dekat Mia bila perangai dia dah macam musim 1 dan 2 depa pula pijak kepala dia.

Jangan lupa teruskan support 7 Hari Mencintaiku 3~


Post a Comment

Previous Post Next Post