Review Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 30. Drama yang sedang hangat diperkatakan oleh peminat dramaa Malaysia iaitu 7 hari mencintaiku 3 kini berada di episod-episod akhir. Mengetengahkan konflik keluarga yang dihadapi dengan cabaran orang-orang disekeliling. Jom kita baca review drama 7 hari mencintaiku 3 episod 29.

Review Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 29


Episod 29 ini marilah kita sekali lagi memerah otak , dah dua episod tapi masih tak bagitau sapa yang mengandung Nurul tak guna tu.

Macam tak logik taw , orang lain yang bagi mengandung family orang lain yang menderita , ampa rasa sapa ek yang buat ni ? cuba bagitau kat sini , kita geram lah. 

Khuzairi pon satu juga , macam Dr Fatin kata dia pon melayan kalau tegas sikit tak jadi lah macam ini kan, hati Mia sapa nak jaga.

Episod ini mesti ampa semua suka dan sayang gila kan dekat Fatin dengan Adam , depa ni lagi faham perasaan Mia dari Khuzairi.

Maruah sapalah yang dia nak jaga sangat,mula-mula ingat Pak Samad tapi tengok balik bukan dia pastu ingat Zaidi pastu rasa bukan dia so sapa???

Kalau Una sendiri pon geram macam manalah komen dan review penonton yang lain , jom baca review dibawah.

Sebelum tu ampa rajin-rajin tengok profil pelakon pelakon 7 hari mencintaiku 3   Syukri YahayaSiti SalehaWan Sharmila , Syazwan Zulkifli , Mak LehaBil Azali dan Jaja Iliyes.

REVIEW PENONTON MENGENAI EPISOD 29 ~~

Episod 29 banyak komen diberikan pada Khuzairi Mia dan Nurul, antaranya "Baru 2 menit awal, 2 manusia ini udah bikin mendidih 🤧. Tolonglah khuzairi, kau bukan superman yg boleh tolong semua orang "

"Takpe nurul meh aku tendang ko terus sampai rumah takpayah tunggu khuzairi hantar silap2 terus ke kubur"

"Baik kawin dengan adam daripada si khuzairi kambing ni geram betul la aku. Bodoh bebeno. Dah bini suruh pastu ko takleh tolak? Ape kejadah lah laki macam ni? Bebalnya"

"I will watch you back once the drama End.  Kbye. Makin Frust tgk. Mia You deserved someone better. Girls, Khuzairi not the only men at kampung. Please jangan desperate sangat. Nadia. Get ready please. Mybe Zaidi will replace Khuzairi soon."

"Ceraikan jelah mia tu khuzairi. Kerja kau nak berkorban je tak fikir solusi lain. KAHWIN AJELAH NAK SETTLEDKAN MASALAH HIDUP KAU NI🔥"

"Love watak Fatin. Now Fatin dah sokong Mia. I still tengok this drama because of Fatin and Mia dah geng"

"Is about feeling right? Sejujurnya susah lah kita nak terima kalau org yg kita syg kena jadi milik orang lain jgk dlm ms yg sama 😥 i feel u mia adriana "

"siapa ank nurul netizen da x peduli, yg kami peduli cuma mia.Hah mia! apalg kwin jela dgn adam. adam tu lg pndai jge hati u drpd khuzairi ni"

"Mia tersenyum,Mia ckp kejap jer Nurul dah bermanja dgn Khuzairi sampai x blh berenggang.Khuzairi minta Mia jgn kenakan dia.🤭"

Macam ni lah kisahnya dua orang yang sanggup buat keputusan untuk bertanggungjawab walaupun bukan kena mengena dengan depa. 

Episod 30 hari ini mesti lagi suspen kan, tolonglah Khuzairi cepat buat keputusan yang jaga hati mia bukan maruah keluarga.

TENGOK DRAMA 7 HARI MENCINTAIKU 3 EPISOD 29~~

Buat yang terlepas episod 29 boleh lah tengok full episod dekat sini >> 7 HARI MENCINTAIKU 3 EPISOD 29 ,layanlah perangai gila Nurul.

Rasa Nurul ni gila kan , sampai macam tu sekali dia nak dekat Khuzairi noh , laki orang kot n bapa 3 orang budak. adoiilah.

Adam , Fatin dan Taufiq ja yang boleh bagi nasihat kat Mia dengan Khuzairi, merapu taw Khuzairi dengan Mia.

Apa-apapon teruskan menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post