Review Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 21. Drama yang mengisahkan tentang kekeluargaan ini telah memasuki musim ketiga. Biarpun sudah memasuki musim ketiga , drama 7 hari mencintaiku ini masih menjadi tumpuan penonton setia drama ini. Lebih banyak drama dan plot twist di dalam drama ini , mari kita baca review drama 7 hari mencintaiku 3 episod 20.

Review Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 20


Hari ini seperti biasa drama 7 hari mencintaiku ditayangkan pada jam 7 malam dan untuk episod hari ini memang penuh drama.

Dalam banyak-banyak episod hari ini paling annoying , kalau yang tak tengok ni kasi spoiler sikit ampa confirm akan bertambah benci dekat nad.

Nadia ni pelik gila tahap kewarasan dia memang tak berfungsi ka ek, punya seronok mak dia sembang dengan Nurul Ain.

Ampa rasakan bila ek  Nadia ni akan berubah ek , geram gila dengan dia ni kan, kasi katuk kepala baru taw.

Nurul Ain satu lagi dah mula tunjuk perangai dia yang sebenar , buat baik konon tapi sebenarnya dia ada niat sangat tak baik.

Ampa rasa betul ka Mak Leha cakap macam tu kat dia ka Mak Leha nak uji ja Nurul Ain ni , baru ja nak happy tengok Mak Leha dengan Mia Adriana kan.

Tengok lah macam mana permulaan karier pelakon utama drama ini Mak Leha , Mia AdrianaKhuzairi Sofi , Helmi , Nadia dan Zaidi

REVIEW DARI PENONTON MENGENAI EPISOD 20 ~~

Disebabkan episod hari ini macam menguji kesabaran kita jadi jom baca mana komen dan review penonton drama ini.

Antara komen yang banyak untuk hari ini adalah "ADU CIK INA . DEPAN SOFI LAIN DEPAN ILA LAIN . NMPK SGT JAHATT"

"Kau Cik Ina .. depan Sofi lain , belakang Sofi kau tikam dia . Berambus boleh ?"

"Cik Ina ni rasanya nak balas dendam dekat keluarga Johari & Hayati ni "

"Diam lah Cik Ina . Apa yang keluar dari mulut kau semua xleh pakai . Kenapa nak ikut Sofi balik kg ? Nak sruh Helmi duduk berdua ngan Ila ?"

"ADU CIK INA BERMUKA MUKA LA , MENYAMPAH AKU"

"Cik ina lidah bercabang"

Banyak komen dari penonton untuk episod hari ini adalah mengenai Ina , depan Sofi cakap len belakang cakap lain.

Serius mulut dia macam bercabang taw , jahat juga dia ni kenapa lah si Sofi dengan bapa dia tak nampak lagi.

Nak pecah belahkan keluarga Sofi dengan Helmi kan nampak gayanya.

Selain Ina , penonton semestinya akan bercakap pasal Nurul Ain , antara yang komen mereka adalah "hopefully mak leha bagi nurul jadi bini zaidi ha padan muka kau nadia "

"Mak Leha test Nurul betul ke tak dah berubah. Tapi si Nad tu perasan je lebih"

"jp skrg ni ann ape yg baguss sgt NURUL AIN tu eaa pelik la akuu sampai mak leha sukaaa sgt kt dia"

"Whattttt Nurul bagi bunga dekat Pak Samad 😱"

"Wow Nurul bagi bunga dengan coklat kat Pak Samad"

Episod hari ini kita boleh lihat perangai sebenar Nurul ain sebelum ni pijak semut pun tak mati ingat insaf dah tapi no ye tuan2 semua.

Sebelum ending episod hari ini mesti korang jangkakan macam depa yang lain kan yang Mak Leha saja test Nurul, tak sabar nak taw.

TENGOK DRAMA 7 HARI MENCINTAIKU 3 EPISOD 20 ~~

Yang mana tak tengok lagi episod 20 , ampa siap sedia air kat sebelah sebelum tengok sebab akan geram , tengok dekat sini >> 7 Hari Mencintaiku 3 Eps 20

Episod hari ini juga ampa akan rasa pelik dekat si Taufik ni nampak macam pelik ja macam diam-diam ada benda jahat dia nak buat.

Esok punya episod jangan lupa tengok taw dan teruskan tweet kasi trending drama ini.

Selamat menonton.




Post a Comment

Previous Post Next Post