Review Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 23. 7 hari mencintaiku 3 merupakan antara drama yang paling ditunggu peminat setia drama ini. Musim ini berlainan dari musim yang lain kerana jalan ceritanya yang unik dan lebih mencabar dari musim sebelum ini. Konflik kekeluargaan yang sukar dibendung jadi hari ni jom baca review drama 7 hari mencintaiku 3 episod 22.

Review Drama 7 Hari Mencintaiku 3 Episod 22

Sebelum kita review episod hari ini , jom baca biodata pelakon-pelakon 7 hari mencintaiku 3 Syukri YahayaSiti SalehaWan Sharmila , Syazwan Zulkifli , Mak LehaBil Azali dan Jaja Iliyes.

Untuk episod 22 hari ini boleh dikatakan sangat suspen dekat akhir di pertengahan dan permulaan drama ini boleh perasaan campur-campur.

Ina macam biasa tugas dia hasut sana hasut sini semua orang takkan lah tak nampak lagi perangai dia , mulut dia tak boleh tahan.

Selain Ina , Nurul lagi sorang macam ada something ja kan dok tak duduk tiba2 hasut kawan dia suruh try Zaidi.

Serius drama ni memang unexpected kot, dengan laki orang semua depa nak macam tak laki muda yang hensem kat dunia ni.

Zaidi dengan Nad tak baik lagi nanti tambah lagi satu masalah dia , Nurul ni macam lalang taw geram kita nampak sangat dia xikhlas.

Kes Sofi yang ending episod ini kita rasakan mesti dia dah bagitau Ina tapi macam biasa dia kan suka putaq belit.

Kot-kot ada yang tak tengok lagi episod hari ini , kita takmo kasi spoiler lebih-lebih jadi jom baca komen penonton mengenai episod hari ini.


REVIEW DARI PENONTON MENGENAI EPISOD 22 ~~

Hari ini episod yang semua perasaan timbul, antara komen penonton adalah "Acik Ina is duri dalam daging yg sebenar. Slow je dia buat kerja."

"rasa mcm acik ina is the real villian."

"Rasenye tak la bawak pegi kl alia tu…sofi baru je sampai kg, cik ina tu saje je nk kitorang bagi separuh muka lagi tu lebam kan😤"

"Cik Ina kurang ajar tau. Jangan lah takut2 kan Mia tu"

"cik ina ni elok hempuk dengan pinggan kedai yang selalu dia cuci dulu "

"Cik ina ni dr awl dh agak dh..Pastu rasanye cik ina ni slow2 dh start nk renggangkan hubungan mia dgn sofi"

"Ape pulak si sopi ni ... Ke rancangan acik Ina semua tu 😩"

Disebabkan dekat ending tu suspen semua geram dekat Ina ni , rasa macam dia memang nak bagi Sofi dengan Mia ni. 

Harap esok tak gaduh besar depa dua ni kan , gaduh sat-sat je taw Sofi dan Mia.


TENGOK DRAMA 7 HARI MENCINTAIKU 3 EPISOD 22 ~~

Yang mana tak taw nak tengok dekat mana episod 22 boleh tengok dekat sini >> 7 HARI MENCINTAIKU 3 EPS 22

Untuk info ampa episod-episod akan datang pastinya lebih menakotkan taw so ampa siap sedia taw tapi harap sangat depa semua kuat.

Teruskan menonton ok dan selamat menonton semua !.



Post a Comment

Previous Post Next Post