Sinopsis Pandora Beneath The Paradise Lakonan Lee Ji Ah. Mana peminat Shim Su-Ryeon atau Lee Ji Ah  dari drama Penthouse , ni nak bagitau dekat ampa yang dia dah muncul dengan drama baru setelah rehat sejak drama Penthouse. Beliau muncul dengan drama Pandora : Beneath The Paradise bersama pelakon kacak Lee Sang Yoon. Jom kita tengok dan baca sinopsis drama pandora : beneath the paradise ini.

Sinopsis Pandora Beneath The Paradise Lakonan Lee Ji Ah


Drama Pandora :Beneath The Paradise adalah drama yang pertama menggandingkan dua watak utama ini, seorang pelakon cantik Lee Ji Ah dan Lee Sang Yoon.

Bakal ditayangkan pada 11 march ini , drama ini menjadi tumpuan kerana tema drama ini adalah thriller, aksi dan drama.

SINOPSIS PANDORA: BENEATH THE PARADISE (2023)~~

Menceritakan tentang Hong Tae-Ra (Lee Ji-Ah)   yang berjuang untuk menjadi Wanita Pertama Korea untuk melindungi keluarga tercintanya,.

Hong Tae-Ra mempunyai kehidupan yang sempurna dengan suami tercinta Pyo Jae-Hyun (Lee Sang-Yoon) dan anak perempuan kekasih mereka, kecuali satu perkara. Hong Tae-Ra tidak ingat masa lalunya. 

Suatu hari, dia mendapat kembali ingatannya dan menghadapi masa lalunya yang mengerikan. Kehidupannya yang sempurna kini rosak dan dia mendapati dirinya berada dalam keadaan yang tidak terkawal. 

Hong Tae-Ra bergelut untuk membalas dendam kepada mereka yang bertanggungjawab atas masa lalunya.

Pyo Jae-Hyun berkahwin dengan Hong Tae-Ra. Beliau adalah pembangun yang sangat pintar, yang membangunkan teknologi baharu dalam medan tampalan pintar saraf. 

Dia menjalankan syarikatnya dengan kemahiran kepimpinan yang lembut dan personaliti yang waras. Dia dikagumi oleh orang sekelilingnya. 

Orang dalam dunia politik mula bercakap tentang beliau sebagai calon presiden yang akan datang.


PROFIL PANDORA : BENEATH THE PARADISE (2023)~~

Drama ini akan ditayangkan bermula 11 march ini sehingga 30 april dan dijangka akan mempunyai 16 episod keseluruhannya.

Pandora: Beneath The Paradise ini akan ditayangkan di saluran TVING, tvN pada setiap hari sabtu dan ahad jam 9:20 malam.

Jangan lupa tayangan perdana pada 11 march ini ok semua!

Post a Comment

Previous Post Next Post