Sinopsis Welcome To Samdal-ri Lakonan Ji Chang Wook. Drama terhangat Korea untuk penghujung 2023 dibintangi oleh pelakon kacak Ji Chang Wook bersama pelakon wanita Shin Hye Sun. Drama bertajuk Welcome To Samdal-ri mula ditayangkan awal december 2023.

Sinopsis Welcome To Samdalri Lakonan Ji Chang Wook


Welcome To Samdal-ri adalah drama yang ditayangkan di saluran JTBC yang menggantikan drama "Strong Girl Nam-Soon"yang baru sahaja tamat. 

Drama Welcome to Samdal-ri ini menjadi tumpuan peminat setia drama korea kerana kedua-dua watak utama merupakan nama besar di dalam dunia drama Korea.

SINOPSIS WELCOME TO SAMDAL-RI (2023)~~

Drama yang menceritakan tentang Jo Yong-Pil (Ji Chang-Wook) yang bekerja sebagai peramal cuaca di pulau Jeju. 

Dia terkenal sebagai seorang yang susah untuk dikawal di agensi meteorologi , apabila dia fikir dia betul, dia tidak takut untuk menyatakan pandangannya kepada pentadbir di agensi meteorologi. 

Dia mula-mula mahu menjadi peramal cuaca selepas ibunya meninggal dunia kerana ramalan cuaca yang salah. 

Dia bekerja sebagai penyelam wanita. Jo Yong-Pil dilahirkan dan dibesarkan di Samdalri di pulau Jeju. Dia sangat menyayangi kampung halamannya Samdalri dan Pulau Jeju dan dia masih tinggal di sana dan menjaga orang tua di Samdalri. 

Dia mempunyai kawan zaman kanak-kanak Jo Sam-Dal (Shin Hae-Sun). Mereka dilahirkan pada tahun yang sama dan dibesarkan bersama di Samdalri. Walaupun mereka rapat selama bertahun-tahun, mereka semakin terpisah.

Jo Sam-Dal ialah seorang jurugambar terkenal yang bekerja di bawah alias Jo Eun-Hye di Seoul. 

Dia mencapai kemuncak profesionnya selepas bekerja keras sebagai pembantu selama 8 tahun dalam industri fotografi fesyen. 

Disebabkan satu peristiwa, dia kehilangan kerjaya fotografinya dan hidupnya runtuh. Dia kembali ke kampung halamannya di Samdalri, yang merupakan tempat yang selalu ingin dia tinggalkan. 

Jo Yong-Pil dan Jo Sam-Dal bertemu semula selepas bertahun-tahun dan hubungan mereka berkembang secara romantik.

PROFIL DRAMA WELCOME TO SAMDAL-RI~

Drama ini ditayangkan pada setiap hari Sabtu dan Ahad pada jam 10:30 malam di saluran JTBC.

Sapa-sapa yang tengah cari nak tengok dekat mana drama ini yang ada translator boleh tengok dekat >> Welcome To Samdal-ri (SUBS)

Teruskan menonton semua !!

Post a Comment

Previous Post Next Post