Sinopsis Drama Record of Youth (TVN 2020). Drama menarik drama 'record of youth' yang telah ditayangkan pada september 2020 ini dibintangi oleh pelakon hebat seperti Park Bo Gum dan Park So Dam. Drama ini mengisahkan tentang kehidupan anak muda yang berkerja dalam sektor model dan fashion.

Bagaimanakah kehidupan mereka dan apa konflik yang berlaku? jom baca di bawah. 

Sinopsis Drama Record of Youth (TVN 2020)





Sinopsis Drama Record of Youth (TVN 2020)

Sa Hye Jun (Park Bo Gum) adalah seorang lelaki yang bekerja sebagai model. Tetapi selain itu, dia juga bekerja sambilan di pelbagai bidang.

Dia mempunyai teman masa kecil bernama Won Hae Hyo (Byeon Woo Seok). Sama seperti dia, Won Hae Hyo juga merupakan model yang ingin menceburkan diri dalam bidang lakonan.

Walaupun kedua-duanya adalah model, mereka mempunyai latar belakang dan status ekonomi keluarga yang berbeza. Mereka berdua juga tidak mendapat peluang hidup yang sama.

Gandingan menarik Bo Gum dan So Dam Yang menjadi dalam drama ini.

Suatu hari, Hye Jun dan Hae Hyon bertemu dengan Ahn Jeong Ha (Park So Dam), seorang artis solek yang mengejar impiannya. Jeong Ha juga peminat rahsia Hye Jun.

Hye Jun, Hae Hyo, dan Jeong Ha ingin merealisasikan impian mereka. Demi impian ini, mereka mesti menghadapi pelbagai cabaran.

Hey Jun harus berlumba dengan masa untuk menjadi pelakon yang berjaya sebelum program ketenteraan wajibnya.

Pelbagai ujian dan ujian yang harus dilalui oleh Hye Jun, Hae Hyo, dan Jeong Ha, menjadi kisah seorang pemuda yang cantik dan menyentuh hati.

Gandingan Park Bo Gum dan Park So Dam merupakan gandingan yang cukup serasi kerana kedua-dua mereka merupakan pelakon yang cukup hebat.

Drama yang ditayangkan pada tahun 2020 ini berjaya mendapat perhatian penonton drama di luar Korea.

Selain Park Bo Gum dan Park So Dam , Drama Record of Youth ini dilakonkan oleh Byeon Woo Seok dan Hyeri.

Drama ini mempunyai 16 episod dan setiap episod mempunyai jalan cerita yang sangat menarik dan pastinya tidak boring.

Korang yang belum layan drama ini boleh lah layan dari mula dan yang dah layan rajin-rajinlah share pandangan korang mengenai drama ini.

Selamat menonton dari mula ye kawan-kawan.:)





Post a Comment

Previous Post Next Post