Drama Military Prosecutor Doberman Lakonan Ahn Bo Hyun Dan Jo Bo Ah. Drama terbaru TvN akan menemui penonton pada bulan february ini. Menampilkan pelakon-pelakon hebat dan berbakat yang bakal muncul di dalam drama ini. Drama yang diberi tajuk military prosecutor doberman merupakan drama terbaru yang bakal ditayangkan. Pelakon utama drama military prosecutor doberman adalah Ahn Bo Hyun dan Jo Bo Ah.

Drama Military Prosecutor Doberman Lakonan Ahn Bo Hyun Dan Jo Bo Ah


Drama yang bertemakan military , undang –undang dan drama , ini membuatkan drama ini lain dari yang lain.

Jom kita baca synopsis serta latar belakang drama military prosecutor Doberman ini , sama ada korang akan suka atau tidak.

 

SINOPSIS DRAMA MILITARY PROSECUTOR DOBERMAN 2022~~

Drama ini mengisahkan tentang  Do Bae-Man (Ahn Bo-Hyun) menjadi pendakwa tentera untuk mencari kejayaan dan kekayaan.

 Pekerjaannya hanyalah satu cara untuknya mencari kejayaan dan dia berharap untuk berhenti kerja sebagai pendakwa tentera.

Cha Woo-In (Jo Bo-Ah) berasal daripada keluarga chaebol yang kaya dan dia bekerja sebagai pendakwa tentera baru.

Dia yakin dan tidak takut orang berkuasa dan dia mempunyai kemahiran penyiasatan yang sangat baik untuk seseorang yang sebaya dengannya.

Cha Woo-In juga menjadi pendakwa tentera untuk membalas dendam.

Do Bae-Man & Cha Woo-In mula bekerjasama ketika mereka memusnahkan kejahatan dalam tentera. Pada masa ini, Do Bae-Man berkembang menjadi seorang pendakwa tentera sebenar.

 Pendakwa Tentera Doberman mengisahkan  kisah Do Bae-man (Ahn Bo-hyun), yang menjadi pendakwa tentera untuk wang dan kemasyhuran, namun dia menantikan hari persaraannya,

dan Cha Woo-in (Jo Bo-ah), yang dilahirkan dalam keluarga yang sangat saya dan menjadi pendakwa tentera untuk membalas dendam.

 

PROFIL DRAMA MILITARY PROSECUTOR DOBERMAN 2022~

Drama ini bakal ditayangkan pada hujung bulan February nanti ini mempunyai episode keseluruhannya 16 episod.

Selain itu , drama military prosecutor Doberman ini ditayangkan pada setiap hari Isnin dan Selasa bermula 28 february ini sehingga 19 april tahun 2022.

Drama ini bakal bersiaran selama satu jam dan jalan cerita drama ini sangat lain dari drama yang lain, sangat unik.

Pengarah drama military prosecutor Doberman adalah bernama Jin Chang Gyu yang banyak mengarahkan drama hit seperti Bad Papa dan Chip In..

Sementara itu, penulis drama military prosecutor Doberman adalah penulis Yoon Hyun Ho yang merupakan penulis drama dan movie hit.

Antara drama penulisan beliau adalah Lawless Lawyer dan Remember War of Son manakala filem penulisan beliau adalah Confidential Assignment, Attorney dan juga I am Father.

BARISAN PELAKON YANG MEMBINTANGI DRAMA MILITARY PROSECUTOR DOBERMAN 2022~~

Ramai pelakon hebat dan terbaik yang membintangi drama military prosecutor Doberman ini , dan salah satu punca membuatkan drama ini drama yang ditunggu-tunggu adalah kerana ini.

Watak utama di dalam drama ini adalah Do Bae Man yang mana wataknnya ini dibawa oleh pelakon kacak dan popular Ahn Bo Hyun.

Pelakon cantik dan popular Jo Bo Ah di dalam drama ini membawa watak Cha Woo In yang merupakan seorang dari keluarga kaya raya dan bekerja sebagai rookie military prosecutor.

Pelakon senior yang membintangi filem dan beberapa drama Oh Yeon Su turut membintangi drama ini sebagai No Hwa Young.

Kim Young Min yang merupakan pelakon drama hit Crash Landing On You , The World Of The Married , My Mister dan Private Lives turut bintangi drama ini sebagai  Yong Moon Goo.

Pelakon kacak Kim Woo Seok akan membintangi drama military prosecutor Doberman sebagai watak No Tae Nam.

Selain itu, pelakon lain yang membintangi drama ini adalah  Jo Hye Won sebagai Yang Jong Sook dan selain itu juga pelakon Kang Young Seok turut membintangi drama ni sebagai Kang Ha Joon.

Lee Tae Hyung  dan Nam Kyung Eup yang merupakan pelakon rising star turut membintani drama ini sebagai Lee Jae Sik.

 

HURAIAN MENGENAI TEASER DRAMA MILITARY PROSECUTOR DOBERMAN 2022~~

Teaser terbaharu apabila menunjukkan dengan close-up pada label seragam tentera yang hanya mengandungi konsonan dan tanpa vokal.

Di dalamnya turut dilihat hanya dengan bunyi mesin taip, huruf yang hilang mula muncul dan label akhirnya berbunyi: "Saya datang ke tentera untuk mencari wang." Kami melihat Ahn Bo-hyun keluar

dari kereta dan kamera mengekorinya menyusuri lorong. Berdiri di hadapan akhbar, dia memberi tabik hormat dan kad tajuk drama itu dipotong selepas itu:

 "Pendakwa Tentera Doberman" dan kemudian "Februari."Kemudian melompat ke label seragam kedua, yang juga kehilangan vokal.

Selepas itu ditunjukkan surat-surat yang lain ditaip, ayat penuh membentuk: "Saya datang ke tentera untuk memburu."

Dari belakang tempat itu, kita melihat orang ramai menyaksikan anggota tentera mengangkat sumpah semasa Istiadat Pentauliahan Pegawai Kehakiman ke-95.

Jo Boa memberi tabik hormat kepada penonton yang bertepuk tangan dan penggoda diakhiri dengan kad tajuk drama.

 

KOMEN DAN REVIEW MENGENAI DRAMA MILITARY PROSECUTOR DOBERMAN 2022~~

Oleh kerana drama ini dibarisi oleh pelakon utama yang cukup popular, drama ini menjadi viral dan popoular.

Antara komennya adalah omgggg gadis saya cho boah ada di siniㅜㅠㅜㅠㅠㅠㅠ Saya tidak sabar untuk melihatnya kembali di skrin dia hanya melakukan satu drama setahun atau tidak ada

sepanjang tahun itu sama seperti Im Jin-A. Mereka berdua sangat berbakat dalam lakonan tetapi tidak ramai penulis yang terfikir untuk melakonkan mereka. Saya harap mereka mendapat lebih

banyak tawaran dan ya, mari saya berjumpa dengan gadis saya dengan cepat jadi sila siarkan awal tahun ini!

Saya Tidak Sabar Untuk Drama Baru Ini Dengan Boos Saya Ahn Bo Hyun Dan Jo Bo Ah

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! Terima kasih penerbit, pengarah, penulis skrip dan lain-lain kerana berganding bersama. Saya akan sentiasa bersyukur :')

Omg BoHyun ada drama baru?!🤤 Saya pasti akan menonton ini.. Saya tidak tahu bagaimana atau di mana.. tetapi pasti akan menonton ini😍😍😍

Komen mengenai drama Ahn Bo-Hyun tanpa henti membintangi drama 😲 Kelas Itaewon>Kairos>Nama Saya>Sel Yumi>Pendakwa Tentera Doberman (ini)>Sel Yumi S2

yeh lemparkan beberapa drama aksi kerana saya memerlukannya selepas bebas daripada peperiksaan lol

saya melihat teaser polis rookie minggu lepas tetapi melihatnya saya seperti memerlukan cerita yang sengit dan menarik dengan pelakon yang kuat dan melihat teaser ini seperti sedikit keinginan

menjadi kenyataan. tidak sabar untuk melihatnya sebagai seorang ml kerana kebanyakannya dia muncul sebagai penjahat atau ke-2 tetapi kemahiran lakonannya bagus jadi ia akan menjadi

tunggangan yang menyeronokkan dengan genre kegemaran anda. nama drama ialah pendakwa tentera doberman sekiranya ada yang tertanya-tanya 😁😁ditambah banyak drama thriller juga

dalam perjalanan termasuk sekali lagi kehidupan saya dengan lee jong ki dengan ji eun dan kyoung young ajussie (lebih seperti datuk haha) drama tudung dan merindui yang lain side s2 juga dalam

perjalanan untuk mereka yang telah menunggu seperti saya untuk musim yang akan datang.

 

AKHIR KATA,

Pada hujung bulan February ini Korang jangan lupa layan drama ini taw, yang mana nak kongsi mengenai drama ini boleh komen dekat bawah.

Selamat menonton.

 

Post a Comment

Previous Post Next Post