Sinopsis Run Into You Lakonan Kim Dong Wook dan Jin Ki Joo. Drama Korea terbaru bakal menemui penonton di awal tahun 2023 adalah drama yang dilakonkan oleh pelakon kacak Kim Dong Wook dan pelakon cantik Jin Ki Joo. Ramai tidak sabar untuk melihat drama ini dek kerana kedua watak utama ini jadi mari ramai-ramai kita baca sinopsis met you by chance lakonan kim dong wook dan jin ki joo.

Sinopsis Met You By Chance Lakonan Kim Dong Wook dan Jin Ki Joo


Drama Korea sering menjadi tumpuan kerana jalan cerita yang unik serta barisan pelakon yang popular yang membintangi drama ini.

Met You By Chance merupakan drama pertama yang menggandingkan Kim Dong Wook dan Jin Ki Joo , kedua-dua mereka terkenal dengan lakonan yang hebat dan mantap.

Awal tahun 2023 merupakan tayangan drama Met You By Chance , sebelum tu jom tengok jalan cerita drama ini dan profil drama.

SINOPSIS MET YOU BY CHANCE (2023)~~

Mengisahkan tentang Yoon Hae-Joon (Kim Dong-Wook) memulakan kerjayanya di stesen penyiaran sebagai wartawan berita tempatan. 

Dia kini bekerja sebagai sauh untuk program berita hujung minggu dan merupakan sauh termuda yang pernah bekerja di stesen penyiaran. 

Dia tenang dan berterus terang sebagai seorang wartawan dan baik kepada orang dalam kehidupan peribadinya.

Baek Yoon-Young (Jin Ki-Joo) pula bermimpi untuk menjadi seorang penulis, tetapi, untuk menyara dirinya, dia bekerja di sebuah syarikat penerbitan. 

Dia berada di bawah banyak tekanan kerana pekerjaannya dan dia kadang-kadang mengambil kira ibunya. 

Pada suatu hari, Baek Yoon-Young menghadapi kes mengejutkan yang mengubah hidupnya.

Yoon Hae-Joon dan Baek Yoon-Young entah bagaimana mengembara kembali ke masa lalu ke tahun 1987. 

Di sana, Yoon Hae-Joon cuba mencari kebenaran di sebalik kes pembunuhan bersiri dan Baek Yoon-Young cuba menghalang ibu bapanya daripada berkahwin. 

Matlamat mereka kelihatan sama sekali tidak berkaitan, tetapi mereka tidak lama lagi menyedari bahawa objektif mereka berkaitan.


PROFIL DRAMA MET YOU BY CHANCE (2023)~~

Drama Met You By Chance akan ditayangkan pada 4 January 2023 , mempunyai keseluruhan 16 episod serta dijangka akan ke episod akhir pada 23 February 2023.

Met You By Chance akan ditayangkan di saluran KBS2 pada setiap hari Rabu dan Khamis selama 1 jam 10minit. 

Genre dan tema untuk drama ini adalah misteri, romance, drama dan juga science fiction dan diarahkan oleh pengarah hebat Kang Soo Yeon.

Selain Kim Dong Wook dan Jin Ki Joo drama ini turut dibintangi oleh pelakon cantik Seo Ji Hye , beliau membawa watak Soon Ae (1987).

Pelakon lelaki baru Lee Won Jung turut berlakon di dalam drama ini untuk watak pada tahun 1987 yang bernama Hee Seop.

Jangan lupa ok tarikh tayangan perdana episod pertama drama ini pada 4 Januari 2023.



Post a Comment

Previous Post Next Post