Sinopsis Unlock My Boss Lakonan Chae Jong Hyeop dan Seo Eun Soo. Menjelang beberapa hari sahaja lagi sebelum berakhir 2022 , drama terbaru Korea akan ditayangkan. Drama yang mengandingkan pelakon kacak Chae Jong Hyeop dan pelakon cantik Seo Eun Soo. Mari kita baca sinopsis unlock my boss lakonan Chae Jong Hyeop dan Seo Eun Soo.

Sinopsis Unlock My Boss Lakonan Chae Jong Hyeop dan Seo Eun Soo


Drama Unclock My Boss merupakan drama yang diadaptasi dari web komik yang bertajuk "Sajangnimeul Jamgeumhaeje" yang keluar pada 2019.

Chae Jong Hyeop merupakan pelakon lelaki yang sedang meningkat naik , beliau terkenal dengan drama The Witch Dinner dan Love All Play.

Sementara Seo Eun Soo pula merupakan pelakon yang terkenal dengan drama My Golden Life, Missing: The Other Side dan Top Management.

SINOPSIS UNCLOCK MY BOSS~~

Menceritakan tentang  Kim Sun-Joo (Park Sung-Woong) ialah seorang pembangun dan pengasas serta CEO sebuah syarikat IT. 

Suatu hari, tanpa mengetahui sebabnya, dia dikejar oleh seseorang yang cuba membunuhnya. 

Dia ditikam oleh orang itu dan ketika dia merasakan kematian semakin dekat, dia merasakan rohnya disedut ke dalam telefon pintarnya. Semangatnya kemudiannya terperangkap dalam telefon pintar.

Park In-Sung (Chae Jong-Hyeop) ialah seorang lelaki muda yang rajin, yang berasal dari latar belakang keluarga yang miskin. 

Dia telah mencari pekerjaan sejak dia menamatkan pengajian di universiti, tetapi ia sukar. Pada suatu hari, semasa dia memetik cendawan di atas gunung untuk mendapatkan wang, dia menemui telefon

 pintar yang pelik. Telefon pintar itu mengandungi semangat Kim Sun-Joo yang tersekat. Telefon pintar itu memberitahu Park In-Sung "Jika anda melakukan beberapa kebaikan kepada saya, saya akan

 memberi anda 10 bilion won ($7 juta USD)." Telefon pintar itu kemudian menunjukkan kepadanya akaun bank yang mempunyai 10 bilion won. Park In-Sung menerima tawaran itu dan mengikut arahan

 telefon pintar. Telefon pintar itu menghantar e-mel kepada syarikatnya, memberitahu mereka bahawa Kim Sun-Joo akan bercuti dan Park In-Sung akan mengambil alih tugas CEOnya buat sementara waktu.

 Setiausahanya di syarikat itu ialah Jung Se-Yeon (Seo Eun-Su). Park In-Sung dan Kim Sun-Joo kini cuba mencari orang yang bertanggungjawab menikamnya dan sebabnya.

PROFIL DRAMA UNCLOCK MY BOSS (2022)~~

Drama Unclock My Boss bakal ditayangkan di saluran ENA bermula pada 7 December ini dan ditayangkan pada setiap Rabu dan Khamis Jam 9 malam.

Specialnya drama ini adalah kerana ia turut dibintangi oleh pelakon lelaki senior popular Korea iaitu Park Sung Wong.

Jangan lupa untuk menonton tayangan perdana drama Unlock My Boss.

Post a Comment

Previous Post Next Post