Sinopsis Crash Course In Romance Lakonan Jung Kyung Ho. Drama Korea terbaru 2023 adalah drama lakonan pelakon kacak Jung Kyung Ho dan pelakon cantik Jeon Do Yeon. Drama bertajuk Crash Course In Romance adalah drama yang pertama kali menggandingan mereka berdua sebagai tunggak utama.Jom kita baca sinopsis drama crash coourse in romance lakonan jeon do yeon dan jung kyung ho.

Sinopsis Crash Course In Romance Lakonan Jung Kyung Ho


Drama ini menjadi viral di media sosial dek kerana beberapa scene yang menyayat hati dan semakin ramai ingin mengetahui jalan cerita drama ini.

SINOPSIS CRASH COURSE IN ROMANCE (2023)~~

Menceritakan tentang Nam Haeng-Seon (Jeon Do-Yeon) pernah menjadi atlet negara. Dia kini mengusahakan kedai lauk. 

Dia mempunyai personaliti yang sangat positif dan stamina yang tidak terhad. Dia mengambil giliran lain dan memasuki bidang pendidikan swasta, iaitu untuk pelajar yang bersedia untuk peperiksaan

 kemasukan universiti mereka. Tanpa diduga, Nam Haeng-Seon terlibat dengan Choi Chi-Yeol (Jung Kyoung-Ho).

Choi Chi-Yeol ialah seorang pengajar popular dalam bidang pendidikan swasta dan dikenali sebagai Pengajar Ilta (pengajar paling popular). Dia bekerja keras pada pekerjaannya. 

Sebagai pengajar kepada pelajarnya, dia bercakap tanpa henti dan melaksanakan persembahan dalam pelajarannya. Dia telah mengumpul kekayaan dan kemasyhuran sebagai seorang pengajar yang popular,

 tetapi, dengan kejayaan yang semakin meningkat, dia menjadi lebih sensitif, berduri, dan tidak peduli kepada orang ramai. Dia kemudian bertemu dengan Nam Haeng-Seon dengan personalitinya yang

 sangat positif dan stamina yang tidak berkesudahan. Hubungan antara Nam Haeng-Seon dan Choi Chi-Yeol berkembang secara romantik.

PROFIL DRAMA CRASH COURSE IN ROMANCE (2023)~

Drama Crash Course In Romance adalah drama yang bertemakan komedi dan romance, drama ini juga ditayangkan di saluran TvN dan Netflix.

Tarikh mula tayangan drama ini adalah pada 14 January yang lalu dan dijangka akan tamat pada 5 March 2023.

Drama ini menjadi tumpuan kerana watak utama Jeon Do Yeon merupakan salah seorang pelakon wanita senior yang sangat berbakat di Korea digandingkan pula dengan pelakon dari drama popular Hospital Playlist 1 dan 2.

Keserasian antara mereka menjadi tumpuan dan ditambah dengan tema drama ini pastinya dapat menarik ramai penonton.

Sapa yang nak tengok drama ini boleh tengok di sini >> CRASH COURSE IN ROMANCE (SUB)

Selamat menonton semua ~~

Post a Comment

Previous Post Next Post