Sinopsis Payback Lakonan Pelakon Wanita Popular Moon Chae Won. Drama Korea terbaru untuk tahun 2023 akan disiarkan tidak lama lagi adalah bertajuk Payback. Sebuah drama yang dilakonan oleh pelakon wanita popular di Korea iaitu moon chae won. Mari kita baa sinopsis payback lakonan pelakon wanita korea moon chae won.

Sinopsis Payback Lakonan Pelakon Wanita Popular Moon Chae Won


Moon Chae Won termasuk dalam salah seorang pelakon wanita Korea yang popular di sana , nama beliau terkenal di Korea dengan beberapa drama hit seperti The Innocent Man , Flower Of Evil dan banyak lagi.

Drama Payback ini merupakan drama pertama Moon Chae Woon setelah drama Flower of Evil pada 2020, beliau bergandingan bersama pelakon Lee Sun Kyun.  

Tajuk lain Payback adalah PAYBACKl MONEY AND POWER (2023)


~~

SINOPSIS PAYBACK (2023)~~


Mengisahkan tentang  kisah balas dendam sekumpulan orang, termasuk Eun Yong, seorang peniaga wang yang enggan berdiam diri dalam menghadapi pihak berkuasa yang tidak adil dan menentang kartel yang bersekongkol dengan undang-undang.

Eun Yong (Lee Sun-Kyun) ialah seorang peniaga wang. Dia melawan kartel wang, yang bersekongkol dengan undang-undang.

PROFIL DRAMA PAYBACK (2023)~~

Drama Payback bakal ditayangkan di saluran SBS bermula 6 January ini , setiap hari jumaat dan sabtu jam 10 malam.

Jumlah keseluruhan episod bagi drama Payback ini adalah 12 episod dan dijangka akan tamat pada 11 february.

Selain Moon Chae Won drama ini turut dibarisi oleh pelakon hebat seperti Park Hoon , Seo Jung Yeon, Kang You Seok dan ramai lagi,

Jangan lupa tayangan perdana pada 6 January ini , selamat menonton semua ~~

Post a Comment

Previous Post Next Post