Super Junior Heechul Minta Maaf Sebab. Nama kumpulan Super Junior sudah tidak perlu diperkenalkan lagi mereka merupakan kumpulan idola lelaki legend setaraf BigBang dan 2PM. Salah seorang ahlinya Heechul , terkenal dengan seorang yang pengacara dan entertainer. Kim Heechul telah menghadiri siaran langsung di sebuah youtube terkenal dan mencipta kontroversi semasa percakapan beliau.

Super Junior Heechul Minta Maaf Sebab


Beliau menjadi tetamu jemputan di BJ siaran langsung Choi di AfreecaTV serta sambil minum minuman beralkohol. 

Kim Heechul selepas itu diselubungi dengan  kontroversi apabila mempertahankan bekas ahli kumpulan Super Junior Kangin. 

Biarpun Kangin menghadapi kes dan skandal memandu mabuk lalu dan kerana bersumpah semasa perbincangan mengenai keganasan sekolah dan komuniti dalam talian tertentu semasa siaran itu.

Selepas ramai mengkritik beliau , beliau telah mengupload permohonan maaf beliau di laman sosial instagram milik beliau.

Dengan kapsen "Tidak kira betul atau salah pemikiran saya, saya memohon maaf kerana keterlaluan menggunakan kata-kata yang tidak senonoh dan kesat dan kerana menggambarkan double standard.

Saya amat kesal kepada peminat yang terluka dengan kontroversi yang saya buat sekali lagi. 

Ini akan menjadi kali terakhir ini berlaku, dan saya akan cuba sedaya upaya untuk tidak terlibat dalam sebarang kontroversi pada masa hadapan.

Walau bagaimanapun, tidak kira betapa saya merenung tentang kenyataan saya, saya tidak fikir adalah salah untuk menyumpah keganasan sekolah [pelaku] dan tapak tertentu. Terima kasih"

Beliau berasa kesal kerana membuatkan peminat beliau kecewa dengan kontroversi yang beliau lakukan.

Post a Comment

Previous Post Next Post