Sinopsis The Villain Of Romance Lakonan B1A4 Baro. Drama terbaru dari ahli kumpulan B1A4 Baro adalah sebuah drama yang bertemakan romance. Tajuk drama yang bakal ditayangkan ini adalah the villain of romance. Jom kita baca sinopsis the villain of romance dan jom tengok siapa heroin di dalam drama ini.

Sinopsis The Villain Of Romance Lakonan B1A4 Baro


Drama The Villian Of Romance ini adalah drama yang baru sahaja ditayangkan pada 5 june yang lalu dan ditayangkan di saluran MBC Dramanet.

Tunggak utama drama ini adalah penyanyi idola B1A4 Baro bersama pelakon cantik Ha Seung Ri yang merupakan pelakon yang sudah berlakon sejak berusia 5 tahun.

SINOPSIS THE VILLIAN OF ROMANCE (2023)~~

Kisah yang akan datang dan percintaan realistik tentang "penjahat" kolej muda yang masih belajar tentang cinta.

Kang Hee Jae terdesak mahu kelihatan keren kepada orang lain, tetapi diam-diam berasa lebih kecil daripada plankton di bahagian dalam. 

Semasa bergelut untuk memaafkan teman wanitanya Yoo Jin atas kelakuannya yang "biadab", dia akhirnya berubah secara beransur-ansur menjadi raksasa yang taksub.

Sementara itu, Ban Yoo Jin ialah pelajar tua yang sangat pintar di kolej Kang Hee Jae. 

Disebabkan Yoo Jin tidak dapat mengekalkan perhubungan selama lebih daripada 100 hari, dia mula bimbang bahawa dia akan berakhir dengan kehidupan yang keseorangan.

Oleh itu, apabila pelajar muda Hee Jae berani menembak pukulannya, dia memutuskan untuk meletakkannya melalui beberapa "latihan" yang sengit semasa mereka berkencan.


Post a Comment

Previous Post Next Post