Biodata Putera Muhammad Peserta Big Stage 5. Fenomena rancangan nyanyian semakin hari semakin mendapat sambutan, salah satu rancangan nyanyian yang semakin hari menjadi buah mulut netizen Malaysia adalah Big Stage 5. Musim 5 ini mendapat perhatian ramai kerana peserta yang bertanding mempunyai pakej yang lengkap salah seorang dari peserta ini adalah Putera Muhammad.

Biodata Putera Muhammad Peserta Big Stage 5



Putera Muhammad merupakan antara peserta yang sering mendapat markah tinggi dan sentiasa konsisten sepanjang berada di Big Stage 5.

BIODATA PUTERA MUHAMMAD BIG STAGE 5~~

Nama sebenar beliau adalah Putera Muhammad Bin Shamshull Kamar lahir pada 21 Ogos 1992 di Kuala Lumpur.

Putera Muhammad adalah pemegang Ijazah Sarjana Komunikasi Massa dari UITM , beliau mempunyai 4 orang adik beradik dan beliau adalah anak sulung.

Beliau adalah seorang vokalis di dalam kumpulan bernama Madam dan merupakan bekas peserta Mentor Lagend , beliau merupakan anak didik ratu rock Malaysia Ella.

Pada 2017 beliau muncul dengan lagu pertama iaitu " Ada Kamu " kemudiannya pada 2019 beliau muncul dengan lagu " Putus "

2020 beliau menuubuhkan sebuah band yang bernama Madam bersama 3 orang ahli dan mereka mengeluarkan lagu hit bertajuk " Luka "

OFFICIAL MEDIA SOSIAL PUTERA MUHAMMAD~~

Pastinya setelah kemunculan beliau di dalam rancangan Big Stage 5 membuka mata ramai pencinta lagu akan kewujudan beliau yang menyampaikan lagu dengan cukup sempurna. 

Buat peminat baru Putera boleh follow official media sosial beliau iaitu >> @puteramuhammad_  

Jangan lupa juga untuk follow official media sosial band beliau madam di>> @madam.my untuk kenali ahli kumpulan Madam.

Teruskan support Putera Muhammad di Big Stage 5 dan teruskan undian korang untuk bagi beliau Juara musim ini.

Good luck Putera~

Post a Comment

Previous Post Next Post