Sinopsis Drama User Not Found (2021). Hai korang, kali ni aku nak kongsikan dengan korang satu drama baru dan yang paling penting drama ini sangat ringkas dan pendek sahaja waktu tayangannya. Drama usert not found ini dikeluarkan oleh syarikat KOK TV dan merupakan karya asli dari Korea Selatan. Antara pelakon utama dalam drama ini adalah Bae Jin Young, Shin So Hyun, Han Ye Ji, dan Ahn Se Min. Jom kita baca sedikit sinopsis drama user not found di bawah ya.


Sinopsis Drama User Not Found (2021)


Oh ya! sebelum itu, aku nak kongsikan dengan korang, entri terkini yang aku dah kemaskini dalam blog ini adalah berkaitan drama king of tears, lee bang won! Drama sejarah korea yang sangat menarik kerana ia merupakan adaptasi dari kisah benar tau. Korang mesti tengok sampai habis drama tu tau.

Jom kita sambung baca Sinopsis Drama User Not Found yang terlah kami sediakan untuk anda.

Sinopsis Drama User Not Found (2021)

Marilah kita mulakan Sinopsis Drama User Not Found yang mempunyai jalan cerita yang sangat menarik ini.

Bagi yang tak tahu, cerita ini mengisahakan tentang percintaan tentang dua pelajar perempuan sekolah menengah yang kebetulan berkongsi nama yang sama. 

Apabila mereka berdua berpindah ke sekolah baharu pada masa yang sama, berharap dapat menggunakan peluang untuk mengubah hidup mereka, mereka menjalin kontrak rahsia untuk menukar identiti. 

Shin Yi Joon ialah pelajar paling popular di sekolah menengahnya. Walaupun dia kelihatan pendiam dan menyendiri dari luar. Tetapi sebenarnya, Shin Yi Joon adalah seorang yang lembut dan jauh daripada bergaduh dengan pelajar lain, dia juga sukar untuk mengatakan tidak kepada orang lain.

Kehidupan yang meletihkan sebagai seorang remaja terkenal membuatkan Yoo Minjae letih dan mencari cara baharu untuk menyembunyikan kemasyhurannya dengan bertanya kepada pelajar baharu yang mempunyai identiti yang sama dengannya.

Yoo Minjae ialah pelajar baharu yang menukar identitinya dan tergolong dalam kumpulan popular yang sentiasa diingininya, tetapi perlahan-lahan membawa Minjae ke dalam hubungan toksik.

Adakah semuanya merancang dengan baik atau melakukan segala-galanya hanya merosakkan kerana sesuatu?

jangan lupa untuk saksikan episod penuh di KOK TV!

Senarai Pelakon Sinopsis Drama User Not Found (2021)

Aku yakin ramai yang menonton drama ini sebab pelakon drama ini. Kita mulakan dengan pelakon Bae Jin Young, Shin So Hyun dan juga Han Yeji.

Untuk pelakon pembantu pula, kita ada beberapa pelakon hebat. Contohnya Ahn Se Min dan Lee Jong Hyuk.

Aku pelik juga sebenarnya sebab tak ramai pelakon dalam drama user not found ni. mungkin sebab ia short kdrama jadi tak perlu ramai pelakon kot.

Tapi tulah, watak utama dia ada ramai yang ada peranan masing-masing untuk dijayakan. jomlah kita baca watak-watak dari kesemua pelakon yang ada dalam drama ini.

Watak-watak drama user not found

Untuk watak-watak dalam drama ini pula, Pelakon Bae Jin young melakonkan watak sebagai Shin Yi Joon. Seorang pelajar terkenal di sekolah yang mempunyai personaliti mesra dan magnet khabar angin kerana penampilannya yang dingin. Satu perkara yang orang tidak pernah tahu, dia seorang introvert yang mempunyai hati yang rapuh. 

“Saya tidak akan melakukannya. Bukan di hadapan orang lain.” Dia ialah pelajar paling popular di sekolah menengahnya, kelihatan keras dan menyendiri di luar, tetapi seorang yang lembut di dalam.

Poster Jung Hyun Ji menunjukkan bahawa wataknya, Han Ji Wan, curiga dengan pertukaran identiti, kerana kapsyennya berbunyi, "Jika anda fikirkan, nampaknya Min Jae mempunyai banyak rahsia."

Pelakon Shin So Hyun membawa watak sebagai Yoo Min Jae. Seorang pelajar baharu yang berhasrat untuk mengubah identitinya, tetapi terperangkap dalam personaliti orang lain.

Dia menjadi ahli kumpulan persahabatan yang terkenal, tetapi terjebak dalam hubungan yang rumit.

Selain itu, pelakon Han Ye ji pula membawa yoo Min Jae. Sekolah ratu yang sentiasa mendapat perhatian orang, tetapi dia mengalami trauma akibat pengkhianatan rakannya pada masa lalu.

Dia mendapat tahu pelajar baharu itu terdesak mencari perhatian daripada kumpulan popular itu, jadi dia memintanya menukar kedudukan.

“Kawan, kawan sekelas? Sekejap lagi mereka akan membelakangi kamu.” Yoo Min Jae Shin So Hyun mempunyai rasa harga diri yang lebih kuat, kerana dia menyatakan dalam kapsyennya, "Walaupun hanya sekali, saya mahu hidup di bawah nama saya sendiri, Yoo Min Jae."

Bagi pelakon pembantu pula, Pelakon Ahn Se Min membawa watak sebagai Shin Hye Jun. Seorang pelajar terkenal yang disayangi oleh semua orang kerana personalitinya yang lucu. Dia adalah sepupu Lee Jun, tetapi membencinya kerana masalah pada masa lalu.

Poster Ahn Se Min menunjukkan bahawa wataknya, Shin Hye Joon, mempunyai rahsia tersendiri, kerana kapsyennya berbunyi, "Mengapa anda fikir saya membantu anda?"

Kemudian pelakon lee jong hyuk pula mendapat watak sebagai kim sung soo dalam drama ini.

Info Drama

Untuk pengetahuan korang, drama user not found ini merupakan drama yang berasal dari korea selatan tau.

Drama ini akan mula ditayangkan pada 3 Disember 2021 hingga 12 Febuari 2022. Drama ini juga akan ditayangkan pada hari jumaat dan sabtu.

Yang menariknya drama ini hanya ada 13 minit untuk setiap episod tau! Kemudian untuk rating umur penonton pula ia hanya untuk penonton yang berusia 15 tahun keatas sahaja tau.

Drama ini bergenre romantik, sekolah, remaja dan juga bersifat drama tau.

Drama ini di arahkan oleh Min Ji Young dan Im Min Young. Mereka juga menulis skrip untuk drama ini. 

Mungkin kalau korang cari dekat tempat lain agak susah nak tengok drama ini. Nak mudah, aku bagitahu korang yang drama ini akan ditayangkan di KOK TV dan WATCHA. korang boleh tonton di youtube mereka tau.

Drama ini akan menjadi debut drama web pertama Bae Jin Young sebagai pelakon. Dia sebelum ini merupakan seorang ahli kumpulan Kpop tau !

Sementara itu, drama ini merupakan drama ketiga So Hyun selepas dia berlakon dalam drama The Moment: The Heart Shines (2021) dan A Piece of Your Mind (2020)

Selain itu, pelakon Han Ye Ji melakukan pertama kali debut sebagai pelakon dalam drama web menerusi drama ini. Ahn Se Min juga memulakan penampilan sulungnya sebagai pelakon dalam drama web ini.

Penutup.

Akhir sekali, drama ini akan menjadi salah satu drama menarik untuk ditonton oleh kita semua. Barisan pelakon dia juga sangat menarik di tambah pula dengan bintang KPOP yang turut membintangi drama ini menjadikan ia salah satu tarikan untuk menonton drama baru ini.

Yang kedua, durasi masa yang sangat singkat akan menyebabkan kita senang nak tengok. Namun begitu mungkin akan mengurangkan kepuasan kerana terlalu singkat sangat kan.

Tapi nak buat macam mana, tengok jerlah sampai habis kan. hehehe.

Jangan lupa untuk saksikan drama ini dan kongsikan sinopsis drama user not found ini di facebook anda ya!

Terima kasih. 

Post a Comment

Previous Post Next Post