Drama Korea Grid Drama Terbaru Seo Kang Joon. Drama yang dinantikan oleh peminat Seo Kang Joon akhirnya akan ditayangkan tidak lama. Seo Kang Joon yang merupakan pelakon tampan yang namanya sedang meningkat naik , ramai menunggu untuk melihat drama terbaru beliau. Hari ini kita nak kongsi dekat ampa drama korea Grid yang merupakan drama terbaru Seo Kang Joon.

Drama Korea Grid Drama Terbaru Seo Kang Joon


Drama Grid merupakan drama yang berkaitan dengan thriller dan science fiction yang ceritanya diantara pegawai polis dan detektif yang menyelesaikan misteri di suatu tempat.

Grid adalah drama yang sangat berlainan dari drama yang lain , jom kita baca synopsis drama grid ini , dengar cerita berlainan jalan cerita.

PROFIL PENUH DRAMA GRID LAKONAN SEO KANG JOON DAN KIM AH JOONG

Tajuk nama ini bertajuk Grid yang mana sebutan Koreannya juga그리드 Grid, drama ini bakal ditayangkan pada bulan February ini.

Pengarah Khan Lee merupakan pengarah yang mengarahkan drama Grid ini , beliau merupakan pengarah hebat.

Manakala penulis untuk drama Grid adalah Lee Soo Yeon yang merupakan penulis yang sangat bijak menulis.

Drama Grid ini bakal ditayangkan di Disney+ pada tarikh 16 February 2022 dan masanya adalah selama sejam dan drama ini akan berakhir pada 20 April 2022.

SINOPSIS DRAMA GRID LAKONAN SEO KANG JOON DAN KIM AH JOONG

Mengisahkan tentang pada tahun 1997, hantu misteri menyelamatkan manusia dan kemudian menghilang. Ia muncul semula 24 tahun kemudian dan membantu pembunuh bersiri melarikan diri.

Kim Sae Ha, Jung Sae Byeok dan Song Eo Jin mengejar hantu itu atas sebab yang berbeza.

Sinopsis lain, hantu misteri (Lee Si-Young) menyelamatkan manusia dan kemudian menghilang.

Hantu misteri itu muncul semula 24 tahun kemudian dan membantu pembunuh bersiri (Kim Sung-Kyun) melarikan diri.

Kim Sae-Ha (Seo Kang-Joon), Jung Sae-Byeok (Kim A-Joong) dan Song Eo-Jin (Kim Moo-Yul) mengejar hantu untuk berbeza.

BARISAN PELAKON DRAMA GRID 2022~~

Drama Grid ini dibarisi oleh pelakon-pelakon yang hebat antaranya adalah watak utama Seo Kang Joon yang merupakan pelakon lelaki yang banyak menjadi watak utama dalam drama lain.

Dia yang merupakan tunggak utama di dalam drama When The Weather Is Fine , Third Charm dan Are You  Human Too , di dalam drama ini dia membawa watak Kim Sae Ha.

Pelakon lain adalah Kim Ah Joong yang merupakan pelakon cantik yang muncul di dalam drama Punch , Sign , Live Up To Your Name dan Wanted.

Beliau membawa watak Jung Sae Byuk, manakala pelakon kacak Kim Moo Yul bakal melakonkan watak Song Eo Jin.

Selain itu, pelakon yang sangat popular di TikTok Lee Si Young bakal membawa watak Hantu di dalam drama ini.

Pelakon Kim Sung Kyun yang merupakan pelakon senior yang sangat berbakat membawa watak Kim Ma Nok.

Jang So Yeon yang merupakan pelakon yang banyak berlakon di dalam drama popular turut berlakon di dalam drama ini dengan membawa watak Choi Seon Wool.

Pelakon lain adalah Park Jun Hyuk , Oh Yeon Soo dan banyak lagi.

WATAK-WATAK YANG DIBAWA OLEH PELAKON-PELAKON DRAMA GRID ~~

Watak Kim Sae Ha yang dibawa oleh Seo Kang Joon  adalah pekerja Jabatan Pengurusan yang gigih mengejar Hantu, manakala watak yang dibawa Kim Ah Joong iaitu Jang Sae Byuk yang merupakan

seorang detektif jenayah kekerasan yang mengikuti kes melibatkan Hantu selepas menyaksikannya di tempat kejadian. jenayah.

Kim Sae Ha secara tidak dijangka akan terserempak dengan suspek pembunuhan dan menjadi yang pertama melaporkan kejadian itu.

Jang Sae Byuk ialah detektif yang tiba di tapak selepas panggilan itu, yang membawa kepada pertemuan pertama mereka.

Kemistirian di dalam "Grid" bermula apabila fenomena aneh berlaku di mana rakan sejenayah yang membantu penjenayah itu melarikan diri hilang ke udara.

Watak Kim Moo Yeol di dalam drama Grid ini adalah Song Eo Jin yang merupakan rakan sekerja Jabatan Pengurusan yang menafikan kewujudan Hantu.

Di sebalik riak wajahnya yang dingin tersimpan pandangan dingin yang sukar dibaca. Matlamatnya adalah untuk meninggalkan Jabatan Pengurusan secepat mungkin kerana dia tidak dapat memahami

rakan sekerjanya atau sekretariat yang menyuruhnya mencari "wanita yang hilang itu."

Bagaimanapun, selepas menerima laporan rasmi mengenai wanita yang hilang di hadapan orang ramai, Song Eo Jin jatuh ke dalam keadaan keliru. Dengan menggunakan perhatian terhadap

perincian, Kim Moo Yeol dengan mahir menggambarkan watak kakitangan kerajaannya yang jujur dan biasa yang nampaknya menyimpan misteri di dalam.

Watak penting di dalam drama ini iaitu lakonan Lee Si Young yang membawa watak Hantu adalah tokoh utama dalam grid yang dikejar oleh empat watak di atas atas sebab yang berbeza.

Pada tahun 1997, dia mencipta Grid untuk melindungi manusia daripada angin suria yang mengancam nyawa.
 Walau bagaimanapun, sebab mengapa dia muncul semula selepas 24 tahun adalah untuk membantu pembunuhan.

 Lee Si Young benar-benar membenamkan dirinya ke dalam wataknya daripada ekspresi wajah hingga pendiriannya, mewujudkan suasana yang misteri dan sukar didekati.

Watak berikutnya adalah Kim Ma Nok yang dibawa oleh pelakon berbakat Kim Sung Kyun adalah seorang pembunuh yang tidak dapat dikenal pasti yang tidak mempunyai tarikh lahir, keluarga atau

 rakan yang tepat. Walau bagaimanapun, Hantu misteri itu muncul dan membantunya, menimbulkan persoalan tentang mengapa dia membantunya. Walaupun sedang memakai topi untuk menutup

mukanya dan bergaul dengan orang ramai, Kim Sung Kyun masih memancarkan aura mengancam.

 

 

KOMEN DAN REVIEW MENGENAI DRAMA YANG BAKAL DITAYANGKAN~~

Komen mereka adalah Seo Kang Joon sungguh kacak luar biasa.

Saya tidak boleh mengalihkan pandangan saya daripadanya apabila dia berada di skrin. Dia mempunyai kualiti seksi yang sengit yang tidak ada pada pelakon Korea lain.

Semoga selepas perkhidmatan tenteranya dia melakukan watak utama romantis bajet besar dengan seorang pelakon cantik.

Casting pelakon yang terbaik , Pelakon Daebak!!! 👏👏👏 Saya tidak sabar untuk menonton Kim Moo Yeol dalam drama 😍

Hantu berbunyi seperti pengembara masa. Saya tidak mempunyai Disney+, oh, teruskan.

Saya menonton ini untuk Kim Moo Yeol. Tetapi saya rasa saya akan suka plot di bawah drama ini juga.. Saya suka misteri thriller + pembunuh bersiri dalam genre.

Walau bagaimanapun, saya tidak begitu menyukai sci-fi. Tapi ini Disney+ jadi..jom tengok.

Saya suka semua pelakon. Sudah tentu, melihat Kim Moo yeol adalah satu keseronokan. Saya juga sedang mencari drama Netflixnya.

 Saya harap ia akan disiarkan tidak lama lagi. Tetapi saya juga sedang mencari drama seterusnya penulis Lee Soo Yeon.

Saya suka tulisannya. Saya percaya dia tidak akan mengecewakan tetapi biarkan sahaja.

AKHIR KATA~~

Drama ini bakal ditayangkan tidak lama lagi pada bulan 2 korang jangan lupa tengok taw sebab jalan cerita drama ini lain dari yang lain.

Masa tayangan drama Grid ini akan dikemaskini kemudia selepas dikeluarkan masanya , jangan lupa layan korang ~

Post a Comment

Previous Post Next Post