Drama Korea Popular Boys Over Flowers 2009. Drama Korea pada awal 2000 sangat sukar untuk menembusi pasaran luar Korea hanya beberapa drama sahaja yang berjaya melepasi pasaran luar. Drama Full House , Saimdang , Winter Sonata antara drama yang berjaya membolosi pasaran luar , dan pada 2009 drama ini berjaya memasuki pasaran luar Korea. Drama Boy Over Flowers 2009 ini sangat popular di luar Korea.

Drama Korea Popular Boys Over Flowers 2009.


Sebut sahaja Boys Over Flowers pada zaman itu , hampir semua orang mengetahui drama dari Korea itu dan banyak negara yang membuat remake drama ini.

Drama yang dibintangi oleh pelakon legend sekarang iaitu Lee Min Hoo , Goo Hye Son , Kim Bum, Kim Hyun Joong, Han Chae Young , Lee Si Young dan banyak lagi.

Semua pelakon-pelakon di atas sekarang merupakan pelakon yang sangat popular di Korea dan luar Korea.

Bayangkan drama ini pada ketika ditayangkan , sangat mendapat perhatian dan mendapat tontonan yang banyak di Korea dan luar Korea.

SINOPSIS PENUH DRAMA BOYS OVER FLOWERS 2009~~

Mengenai kisah di sekolah menengah yang terkenal untuk golongan kaya, ini adalah kisah cinta pada seorang gadis miskin dan geng F4.

F4 adalah anak-anak orang kaya elit yang diketuai oleh Jun-pyo Koo (Lee Min Hoo) yang kasar dan tidak berani.

Geum Jan-Di (Hye-seon Ku) ialah seorang gadis daripada keluarga miskin tetapi mempunyai rasa optimistik 

dan dorongan yang tiada tandingan dan secara kebetulan diterima masuk ke sekolah menengah swasta yang berprestij.

Di sana dia bertemu dengan kumpulan empat budak lelaki yang sangat tampan dan kaya yang dikenali sebagai F4. 

Ketua kumpulan itu ialah Koo Jun-Pyo (Min-ho Lee), yang merupakan pewaris manja kepada konglomerat terkemuka dunia Shinhwa

. Dia disertai oleh Yun Ji-Hu (Hyeon-jung Kim), So Lee-Jeong (Kim Beom), dan Song Woo-Bin (Kim Jun) yang misteri dan tampan.

 Kisah cinta mereka berpindah dari Seoul ke New Caledonia ke Macau.


Post a Comment

Previous Post Next Post