Profil Nam Joo Hyuk Pelakon Twenty Five Twenty One. Drama yang sedang ditayangkan Twenty Five Twenty One semakin hari semakin menjadi sebutan orang ramai di Korea dan luar negara. Dua tunggak utama yang sangat popular iaitu Kim Tae Ri dan Nam Joo Hyuk. Kedua-dua mereka merupakan pelakon baru yang meningkat naik.

Profil Nam Joo Hyuk Pelakon Twenty Five Twenty One


Hari ini nak kongsi dekat ampa mengenai hero drama Twenty Five Twenty One ini iaitu Nam Joon Hyuk yang merupakan pelakon lelaki yang tinggi dan kacak.


PROFIL NAM JOO HYUK , PELAKON TWENTY FIVE TWENTY ONE ~~

Nama sebenar beliau adalah sama dengan nama stage iaitu Nam Joo Hyuk , lahir pada 22 February 1994 berumur 28 tahun pada 2022.

Nam Joo Hyuk merupakan seoarang modal sebelum menjadi pelakon , memiki ketinggian 188cm (sebab itu beliau modal ..tinggi betul)

 Berasal dari Busan , Korea dan merupakan bekas pelajar Sekolah Rendah Gyeongnam , waktu kecil beliau sangat berminat nak menjadi pemain basketball namun sebab injured terpaksa lupak.

Setelah datang ke Seoul , beliau memasuki pertandingan Top Model dan berjaya memenanginya dan mendapat sponsor dari K-Plus dan beliau menandatangani kontrak dengan agensi model.


PERMULAAN KARIER MODAL NAM JOO HYUK~~

Nam Joo Hyuk debut dalam bidang pemodelan pada tahun 2013 apabila beliau dilantik menjadi modael Songzio Homme 201 s/s

Beliau menandatangani kontrak bersama YG K-Plus, sebut YG mesti korang taw bertapa besarnya company ini kan.

Tahun 2014 beliau debut di dalam music video 200% dan Give Love dari artis bawah YG iaitu Akdong Musician.

Selepas itu , tahun 2015 beliau muncul di dalam drama Who Are You School 2015 dan mula mendapat perhatian.

DRAMA PERTAMA DALAM KARIER LAKONAN NAM JOO HYUK~~

Nam Joo Hyuk menjadi watak pembantu di dalam drama hit Cheese In The Trap pada tahun 2016 yang dilakonkan oleh Park Hae Jin dan Kim Go Eun.

Selepas itu, sekali lagi beliau membintangi drama sejarah hit Korea iaitu Moon Lovers" Scarlet Heart Ryeo lakonan IU dan Lee Joon Gi.

Beliau melakukan debut untuk filem di dalam The Great Battle , dengan filem ini beliau banyak memenangi anugerah pelakon baru terbaik.

2019 beliau membintangi drama the light in your eyes bersama pelakon senior Han Ji Min dan lakonan beliau mendapat pujian dan menerima feedback yang baik.

Tahun 2020 merupakan tahun nama beliau dikenali di luar Korea apabila drama Start Up menjadi viral , lakonan beliau bersama Suzy mendapat sambutan hangat di luar Korea.

Tahun 2022 beliau kembali dengan drama bersama Kim Tae Ri iaitu drama Twenty Five Twenty One, rating drama ini setiap episod mendapat peningkatan.

Teruskan support Nam Joo Hyuk , selepas ini pastinya akan banyak drama dan filem daripada beliau.



Post a Comment

Previous Post Next Post