Jom Kenali Tegar Septian Big Stage 4. Tahun ini rancangan Big Stage 4 sekali lagi dibarisi oleh barisan peserta dari luar negara. Setiap tahun big stage akan membawa peserta dari negara luar seperti Korea, Thailand , Singapore dan untuk tahun ini peserta dari Indonesia dan Brunei menyerikan rancangan ini Untuk peserta Indonesia kalini disertai oleh peserta yang sudah mempunyai nama di Malaysia iaitu Tegar Septian jadi jom kita kenali tegar septian.

Jom Kenali Tegar Septian Big Stage 4


Nama Tegar sudha dikenali di Malaysia apabila suatu ketika beliau menjadi viral apabila lagu “Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang” milik beliau viral di Malaysia.

Sapa yang pernah dengar lagu ini mesti taw kan macam mana boleh menjadi viral , takpa yang belum taw jom baca dibawah.

 

BIODATA TEGAR SEPTIAN BIG STAGE 4~~

Nama sebenar Tegar adalah Tegar Septian ssama seperti nama stage beliau , lahir pada 18 September 2001 dan berumur 21 tahun pada 2022.

Tegar lahir di Subang, Jawa Barat Indonesia dan beliau mendirikan rumah tangga pada tahun 2020 di Indonesia dengan pilihan hatinya.

Nama beliau dikenali ketika beliau berumur 11 tahun dan dikenali sebagai penyanyi kanak-kanak yang menyanyi untuk menampung kehidupan keluarganya yang miskin.

 

BAGAIMANA TEGAR SEPTIAN MASUK DALAM DUNIA HIBURAN ~~

Tegar masuk ke dalam dunia hiburan pada tahun 2013 , ketika itu viral “Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang” yang dinyanyikan beliau ketika kecil di jalanan dalam mencari duit.

Setelah masuk ke dalam dunia hiburan beliau telah mengeluarkan banyak lagu popular seperti I Love You, Sahabat Kecil , Cinta Bohongan dan banyak lagi.

 

SEORANG YANG BERNAMA TEGAR SEPTIAN ~~

Untuk info korang , Tegar sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak yang berusia lebih kurang 2 tahun.

Beliau menjadi penghibur untuk mencari rezeki untuk keluarga dia dan anak bini beliau , beliau juga pernah membintangi filem pada tahun 2021 bertajuk Belaban Hidup : Infeksi Zombie.

Tegar mempunyai pengikut seramai 352,000 di instagram , yang mana belum follow boleh follow disini >> @tegar_official.

 

Tegar Septian masih lagi bertanding di  Big Stage 4 bersama rakan-rakan yang lain teruskan support beliau dan rakan-rakan.


Post a Comment

Previous Post Next Post