Sinopsis Drama Pachinko (2022) Lakonan Lee Min Ho.  Drama terbaru lakonan pelakon lelaki kacak Lee Min Ho untuk tahun 2022 akhirnya telah ditayangkan. Drama Pachinko ini merupakan drama siri Amerika yang diadaptasi dari novel yang nama yang sama dengan wartawan yang tinggal di Manhattan dan juga pengarang. Drama pachinko (2022) ini adalah drama yang dilakonkan oleh Lee Min Ho dan Yoon Yuh Jung.

Sinopsis Drama Pachinko (2022) Lakonan Lee Min Ho


Pachinko merupakan drama yang ditayangkan di Apple TV+ bermula 25 march 2022 sehingga 29 april 2022.

Uniknya drama ini adalah dibarisi oleh pelakon-pelakon yang berbakat besar seperti Lee Min Ho , pemenang anugerah academy award Yoon Yuh Jung , jom baca sinopsis drama ini.

SINOPSIS PENUH PACHINKO 2022~~

Mengisahkan Kim Sun-Ja (Kim Min-Ha) dilahirkan dan dibesarkan di Busan, Korea pada awal abad ke-20, manakala Korea berada di bawah pemerintahan Jepun. 

Dia jatuh cinta dengan seorang lelaki bernama Koh Han-Su (Lee Min-Ho), dia dapat melihat bahawa dia seorang yang berkuasa dan dari kelas sosial yang berbeza daripadanya, tetapi dia tidak mengetahui latar belakang lengkapnya. 

Sementara itu, seorang paderi gereja bernama Baek Isak (Noh Sang-Hyun) datang untuk menginap di rumah persinggahan yang dikendalikan oleh ibu Kim Sun-Ja. 

Apabila dia mengetahui situasi Kim Sun-Ja, dia cuba memberi nasihatnya, tetapi, apabila dia mengalami keyakinannya yang tidak berbelah bahagi, dia menawarkan untuk berkahwin dengannya.

 Kim Sun-Ja tidak lama lagi berpindah ke Jepun dan menghadapi masa sukar sebagai pendatang Korea yang tinggal di tanah asing.

Di New York pada 1989, Baek Solomon (Jin Ha) berazam untuk berjaya dalam dunia korporat.

 Sebuah syarikat ingin membina sebuah hotel baharu di Tokyo, tetapi seorang wanita Korea enggan menjual tanahnya di mana hotel itu akan dibina.

 Baek Solomon menawarkan kepada bosnya untuk pergi ke Tokyo dan memujuk wanita itu untuk menjual tanahnya kepada kumpulan hotel dan dia juga pergi menemui keluarganya di sana.

BARISAN PELAKON -PELAKON PACHINKO 2022~~

Drama Pachinko menampilkan pelakon senior Yoon Yuh Jung yang membawa watak Sunja yang merupakan watak utama drama pachinko ini.

Pelakon Kim Min Ha yang merupakan pelakon baru meningkat naik akan membawa watak Sunja pada ketika muda.

Watak Soloman Baek yang merupakan anak kepada Baek Mozasu dan cucu kepada Sunja ini dibawa oleh Jin Ha pelakon baru.

Lee Min Ho di dalam drama ini membawa watak Koh Hansu, seorang lelaki Korea Zainichi yang tinggal di Osaka, Jepun. 

Pelakon Jepun Soji Arai membawa watak seorang ahli perniagaan kaya yang memiliki beberapa rumah pachinko dan merupakan anak kedua Sunja.

INFO AKHIR ~~

Drama Pachinko ditayangkan pada setiap hari Jumaat pada 10pm KST dan mempunyai keseluruhan 8 episod .

Jalan cerita yang menarik dan lakonan yang mantap merupakan komen-komen dari penonton drama Panchinko ini dan ada yang mengatakan drama terbaik setakat ini untuk 2022.

So korang yang mana belum layan drama ini boleh layan dekat sini >>> PACHINKO (SUB) , masih banyak lagi episod drama ini.

Selamat menonton korang ~~~

Post a Comment

Previous Post Next Post