Naeun Rasmi Tinggalkan Apink Setelah 11 Tahun. Berita tergempar untuk kumpulan wanita Korea Selatan Apink untuk hari ini, Naeun yang merupakan ahli apink mengumumkan keluar dari kumpulan itu pada hari ini. Apink merupakan kumpulan idola yang debut pada tahun 2011 dan tahun ini merupakan tahun sambutan ke 11 kumpulan ini.

Naeun menerusi laman instagram official beliau @sonnaeun mengumumkan berita ini dengan menulis menggunakan tangan untuk peminat apink iaitu Panda.

Naeun Rasmi Tinggalkan Apink Setelah 11 Tahun

Pada malam 8.4. 2022 Naeun mengumumkan pengunduran diri dari kumpulan Apink di laman sosial beliau, berita ini mengejutkan ramai orang.

Biarpun sebelum ini ada desas desus mengatakan beliau akan meninggalkan Apink setelah berpindah syarikat ke YG Entertainment namun dibantah beliau dan beliau muncul bersama dalam special album.

Naeun yang sebelum ini berada di syarikat IST bersama semua member apink namun selepas itu beliau tidak sambung kontrak dan pergi ke YG.

Untuk special album apink ke 10 tahun, naeun sepatutnya bersama apink untuk melakukan promosi namun tidak dapat melakukan kerana masalah jadual yang clash dengan promosi.

ISI SURAT DARI NAEUN UNTUK PANDA "11 TAHUN" 

Ini Son Na-Eun,

Saya banyak memikirkan bagaimana saya harus menyampaikan ini dan saya masih gementar walaupun pada masa saya menulis surat ini.

Saya datang untuk berlepas dari Apink, yang telah saya bersama selama 11 tahun.

Saya banyak merenung kerana Apink seperti keluarga yang telah lama saya bersama. Selepas banyak pertimbangan, saya membuat keputusan yang sukar.

Ia bukanlah satu keputusan yang mudah, tetapi kini saya telah memutuskan untuk menjadi Pink Panda yang lain dan menunjukkan sokongan saya kepada Apink.

Saya tidak dapat menggambarkan perasaan saya dengan kata-kata sambil mengimbas kembali masa lalu dan kenangan bersama ahli Chorong, Bomi, Eunji, Namjoo, dan Hayoung...termasuk

 kakitangan IST dan semua orang yang banyak bekerja daripada permulaan Apink sehingga kini, terutamanya peminat kami yang paling berharga...

Tetapi saya ingin mengucapkan terima kasih yang tulus kepada semua orang yang menghadiahkan saya saat-saat bahagia; 

mereka yang menjadikan remaja dan 20-an saya paling mempesonakan.

Saya akan mengukir nama Son Na-Eun dari Apink dan saya rasa cara terbaik untuk membalas budi semua orang ialah menunjukkan sisi yang lebih baik kepada saya supaya saya tidak akan memalukan nama itu.

Tolong sayangi Apink dan saya akan menunjukkan sokongan ikhlas saya untuk mereka juga.

Ini Na-Eun Apink!"


KOMEN DARI PEMINAT MENGENAI PENGUNDURAN NAEUN DARI APINK ~~

Saya tidak tahu butirannya…. Tetapi jika anda telah menjadi ahli kumpulan idola selama 10 tahun, saya fikir anda boleh memilih apa yang anda mahu lakukan sekarang, sama ada meninggalkan kumpulan atau melakukan aktiviti solo

Peminat mereka kasihan dan Son Naeun juga kasihan.. Saya harap dia akan berjaya pada masa hadapan

Tetapi pasti ada sebab mengapa peminat yang telah membelanjakan ratusan ribu dolar untuk mereka dan menyayangi mereka selama bertahun-tahun mengutuk mereka;

 Sungguh tidak masuk akal bahawa peminat kumpulan itu mengkritik Son Naeun, dia bekerja keras selama 10 tahun.. Saya fikir dia boleh melakukan apa yang dia mahu lakukan sekarang

Dia bekerja keras selama 10 tahun. Anak Naeun, mari kita lakukan yang lebih baik pada masa hadapan

Sayang sekali saya tidak dapat menonton aktiviti Naeun di atas pentas, tetapi saya menyokongnya

Saya harap Naeun akan berjaya dengan aktiviti individunya dan Apink akan terus mempromosikan untuk masa yang lama ã… ã… 

Saya rasa dia mahu aktif dalam Apink walaupun dia menukar agensinya... Tetapi sukar untuk dia melakukannya kerana agensi mereka berbeza ã… ã… 

 Sayang dia cantik dan bagus di atas pentas~ Saya pasti dia akan berjaya dengan lakonannya

Semoga maju jaya untuk Naeun dalam dunia lakonan dan untuk Apink dan Panda TERUSKAN MAJU KEHADAPAN , korang boleh !!



Post a Comment

Previous Post Next Post