Tonton 58th Baeksang Arts Awards 2022. Anugerah juga dikenali sebagai Anugerah Seni Paeksang, adalah anugerah untuk kecemerlangan dalam filem, televisyen dan teater di Korea Selatan. Anugerah yang mula diperkenalkan pada tahun 1965 oleh Chang Key-young, pengasas akhbar Hankook Ilbo, yang nama penanya ialah "Baeksang". Tahun 2022 ini merupakan anugerah ke 58 diadakan, jom tonton 58th baeksang arts awards 2022.

Tonton 58th Baeksang Arts Awards LIVE


Baeksang Arts Awards ini merupakan salah satu anugerah yang ditunggu-tunggu setiap tahun dan merupakan salah satu anugerah berprestij Korea.

Untuk tahun ini siapakah yang bakal memenangi kategori-kategori yang dipertandingkan , korang kenalah tengok.

Pengacara untuk tahun 2022 anugerah baeksang arts awards adalah Suzy , Park Bo Gum dan Shin Dong Yup.

Tahun lepas Yoo Jae Suk merupakan pemenang Grand Prizes manakala tahun ini siapa pula yang akan merangkul anugerah itu.

Selain pemenang ramai yang tidak sabar untuk melihat penyampai-penyampai anugerah pada malam ini dengar kata semua hebat dan popular. 

Antara yang akan menjadi present adalah Lee Do Hyun , Park Ju Hyun , Go Soo, Park So Dam, Kim Woo Bin , Lee Kwang Soo, Lee Seung Gi , Jang Do Yeon , Shin Ha Kyun ,

Pelakon cantik Kim So Yeon , Yoo Ah In  , Jeon Jong Seo , dan Yoo Jae Suk , mereka semua ini yang akan memberi anugerah pada malam ini.

Anugerah Popularity TikTok sudah tahu pemenangnya iaitu 2PM Junho dan Kim Tae Ri , malam ni depa dua akan naik ambil anugerah.

Tonton 58th Baeksang Arts Awards 2022 Siaran Langsung LIVE~


Anugerah ini bermulan jam 7:45pm KST (6 May 2022)

LINK UPDATING===

*Refresh this page if LIVE still not appear


Antara calon-calon yang akan hadir pada malam ini adalah Lee Jung Jae , Gong Seung Yoon, Yoona , Junho , Jung Hae In , Kim Tae Ri, Kim Nam Gil , Han So Hee, Lee Mi Joo dan banyak lagi.

Anugerah yang mendapat persaingan hebat adalah pelakon lelaki kategori drama apabila Lee Junho dan Lee Jung Jae di dalam pencalonan ang sama.

Begitu juga pelakon wanita dimana Kim Tae Ri , Lee See Young dan Park Eun Bin di dalam kategori yang sama.

Ramai tidak sabar untuk mengetahui siapakah yang akan memenangi anugerah ini tapi siapa pun pemenang , semua calon hebat-hebat.

Jangan lupa layan sampai habis taw , selamat menonton ~~





Post a Comment

Previous Post Next Post