Review Dan Sinopsis Drama Today's Webtoon Lakonan Kim Se Jeong. Drama Korea yang dinantikan dan ditunggu akhirnya bakal ditayangkan. Drama yang dibarisi oleh barisan pelakon yang hebat dan popular di Korea antaranya pelakon yang popular dengan drama hit business proposal iaitu Kim Se Jeong. Ini merupakan drama pertama beliau setelah mencipta nama dengan drama business proposal. Jom baca review dan sinopsis today's webtoon lakonan kim se jeong.

Review Dan Sinopsis Today's Webtoon Lakonan Kim Se Jeong


Drama Today's Webtoon adalah drama yang bakal ditayangkan tidak lama lagi di saluran SBS pada hujung bulan julai ini.

Seperti kita tahu watak utama perempuan drama ini adalah Kim Se Jeong , untuk watak utama lelaki pula adalah pelakon kacak Daniel Choi.

SINOPSIS TODAY'S WEBTOON (2022)~~

Mengisahkan tentang Pada Ma-Eum (Kim Se-Jeong) pernah menjadi atlet judo , beliau bekas atlet judo.

 Kehidupannya berkisar tentang sukan itu, tetapi kecederaan menamatkan kerjayanya dalam judo, yang menyebabkan beliau terpaksa meninggalkan sukan ini adalah kerana kecederaan.

Selepas itu, Park Ma Eum mencari pekerjaan lain dan  dia kemudian mendapat pekerjaan pertamanya di jabatan editorial webtoon. 

Dia menghadapi kesukaran untuk menyesuaikan diri dengan tugasnya sebagai editor webtoon dan orang di tempat kerjanya. 

Melalui semua kesukaran yang dihadapinya, On Ma-Eum berkembang sebagai seorang individu dan editor webtoon.

Bermula dengan agak struggle dan perlu berhadapan dengan pelbagai orang yang pelbagai kerenah namun hari demi hari beliau improve.

Park Ma Eun juga mempunyai selera makan yang besar, deria bau yang hebat, dan telinga kembang kol tipikal seorang pejuang sebagai bekas ahli tetap untuk pasukan kebangsaan judo.

BARISAN PELAKON TODAY'S WEBTOON (2022)~~

Seperti kita tahu di dalam drama ini Kim Se Jeong membawa watak On Ma Eum manakala Choi Daniel pula membawa watak bernama Seok Ji Hyung.

Watak Goo Jun Yeong di dalam drama ini adalah dilakonkan oleh pelakon kacak Nam Yoon Soo yang popular dengan drama Beyond Evil dan Extracurricular.

Drama Today's Webtoon ini turut dibarisi oleh pelakon pembantu yang berbakat besar Ko Chang Seok yang membawa watak On Gi Bong.

Pelakon senior yang banyak membawa watak bapa KimGab Soo memainkan watak bernama Baek Eo Jin.

Ahli Kumpulan Highlight Dong Woon membawa watak pembantu di dalam drama ini yang bernama Oh Yoon manakala pelakon cantik Jang Sung Yoon membawa watak Lee Woo Jin.

Nam Bo Ra yang merupakan pelakon hebat dan cantik korea membawa watak Jang Hye Mi manakala watak Jang Man Cheol dibawa oleh pelakon senior Park Ho San.

Hwang Young Hee pelakon yang banyak memain watak ibu dalam drama korea membawa watak hwang mi ok.

PROFIL DRAMA TODAY'S WEBTOON (2022)~~

Drama Today's Webtoon bakal ditayangkan pada 29 Julai 2022 , ditayangkan pada setiap hari Jumaat dan Sabtu.

Tarikh akhir tayangan drama ini adalah pada 3 september ini dan mempunyai keseluruhan 12 episod.

Bertemakan business, komedi , kehidupan dan drama adalah tema today's webtoon , drama ini diarahkan oleh pengarah hebat Jo Soo Won.

Manakala penulis drama ini ada 3 penulis iaitu Jo Hyun Joo , Cho Ye Rang dan terakhir adalah penulis Lee Jae Eun.

Drama today's webtoon merupakan drama yang diadaptasi dari manga Juhan Shutaii yang keluar pada 2011.

Ditayangkan setelah drama hit Why Her? tamat pada hujung Julai ini.

REVIEW TODAY'S WEBTOON (2022)

Disebabkan drama ini masih tidak ditayangkan pastinya tiada review mengenai drama ini namun setelah nama watak utama diumumkan ramai memberi komen.

Jom kita baca review dari peminat mengenai drama today's webtoon. antaranya " Saya menunggu drama ini selepas menonton cadangan perniagaan drama Makcik Sejeong sebelum ini"

"Pelakonnya luar biasa, menantikan ini. Hwaiting semua pelakon dan pelakon! Saya harap drama ini mendapat hypeee"

"Hari ini bacaan skrip!!! Saya masih ingin tahu siapa pelakon yang lain. Kim Sejeong sebagai gadis lawan On Ma-eum! Tidak sabar untuk melihat anda membawa watak lain dalam hidup lagi.

 Saya betul-betul obses dengan dia sekarang, ada yang halang saya haha. Bagaimanapun saya tahu Sejeong akan berbuat baik. Saya harap Webtoon Hari Ini akan berada di Netflix."

"Jadi ia adalah pembuatan semula Juhan Shuttai. Saya suka versi asal jadi saya harap yang ini memberi keadilan kepadanya."

AKHIR KATA~

Jangan terlepas peluang untuk tengok drama ini pada hujung bulan julai ini , gandingan Choi Daniel dan Kim Se Jeong pastinya lain dari yang lain.

Selamat menonton ~~




Post a Comment

Previous Post Next Post