Sinopsis Cafe Minamdang Lakonan Seo In Guk. Mana peminat setia pelakon kacak Seo In Guk , ni nak kongsi dekat korang drama terbaru beliau sudah keluar. Cage Minamdang adalah drama terbaru dari Seo In Guk , bergandingan dengan pelakon cantik Oh Yeon Seo. Drama ini baru sahaja bermula ditayangkan jadi mari kita lihat sinopsis cafe minamdang lakonan seo in guk.

Sinopsis Cafe Minamdang Lakonan Seo In Guk


Cafe Minamdang adalah merupakan drama yang ditayangkan di saluran KBS2 serta netflix dan baru sahaja ditayangkan.

Pada hujung tahun 2021 , syarikat Oh Yeon Seo mengkonformasikan yang pelakon cantik itu akan join Seo In Guk untuk drama terbaru ini.

Drama Cafe Minamdang ini berdasarkan dari web novel yang bertajuk Minamdang: Case Note yang bertemakan misteri komedi.

SINOPSIS CAFE MINAMDANG (2022)~~

Drama ini mengisahkan tentang Nam Han-Jun (Seo In-Guk)yang merupakan bekas pembuat profil jenayah, yang kini bekerja sebagai seorang penipu. 

Untuk penipuannya, dia menyamar sebagai tukang tilik dan mengusahakan kedai tilik Minamdang dan dia menarik pelanggan dengan penampilan fizikalnya yang menarik dan kemahiran bercakap yang lancar. 

Dia menipu pelanggannya untuk mendapatkan wang, tetapi dia juga terlibat dalam kes mereka dan membantu menyelesaikannya. 

Dia juga menyediakan perkhidmatan pelanggan untuk pelanggannya. 

Rakan kongsi Nam Han-Jun ialah Su-Cheol dan Nam Hye-Jun. Su-Cheol mengendalikan sebuah agensi detektif swasta dan Nam Hye-Jun adalah adik perempuan Nam Han-Jun yang merupakan seorang penggodam elit.

Manakala Han Jae-Hui (Oh Yeon-Seo) telah bekerja sebagai detektif selama 3 tahun dan dia bersemangat dengan pekerjaannya dan cuba mengikuti jalan yang benar. 

Sesuatu berlaku membuatkan Jae-Hui terlibat dengan Nam Han-Jun, apakah yang bakal terjadi pada penipu dan detektif ini?

PROFIL DRAMA CAFE MINAMDANG (2022)~~

Cafe Minamdang adalah drama diadaptasi dari novel popular di Korea yang sama tajuk dengan drama ini.

Diarahkan oleh pengarah hebat iaitu pengarah Ko Jae Hyun yang juga merupakan pengarah drama Dinner Mate , The Player dan banyak lagi.

Sementara itu , penulis untuk drama ini adalah Park Hye Jin manakala penulis untuk novel web ini adalah Jung Jae Han.

Drama Cafe Minamdang mula ditayangkan pada 27 June dan akan berakhir pada 23 Ogos ini dan mempunyai keseluruhan 18 episod.

Cafe Minamdang adalah drama yang menggantikan slot drama bloody heart dan bakal digantikan dengan drama love by law.

Ampa mesti tertanya-tanyakan siapa pelakon drama ini , baca dekat bawah taw sebab dengar cita semua pelakon-pelakon hebat.

BARISAN PELAKON CAFE MINAMDANG (2022)~~

Watak utama drama ini adalah pelakon kacak Seo In Guk yang membawa watak Nam Han Jun di dalam drama ini.

Sementara itu , Oh Yeon Seo yang membawa watak seorang detektif yang bernama Han Jae Hui untuk Cafe Minamdang ini.

Ini merupakan pertama kali gandingan ini digandingkan dan ramai sangat tidak sabar untuk melihat keserasian mereka berdua kerana kedua-dua merupakan pelakon hebat Korea.

Selain mereka, drama ini turut dibintangi oleh pelakon Kwak Si Yang yang popular dengan drama Idol :The Coup dan Alice , di dalam drama ini beliau membawa watak Kong Su Cheol.

Bekas kumpulan idola Gugudan Kang Mina turut sama membintangi drama ini sebagai Nam Hye Jun yang bekerja di Cafe Minamdang.

Pelakon baru yang mencipta nama di dalam drama Idol : The Coup Baek Seo Hoo membintangi drama ini dengan watak Jo Na Dan.

Drama ini juga diserikan dengan pelakon kacak dan pelakon cantik Kwon Soo Hyun dan Han Da Mi yang masing-masing membawa watak Cha Do Won dan Kim Yoon Hye.

Tidak hanya diserikan pelakon muda , pelakon senior Kim Sung Yong , Jeong Man Sik dan Heo Jae Ho masing2 membawa watak Yoon Jae Woo , Jang Du Jin dan Kim Sang Hyub.

REVIEW PENONTON MENGENAI DRAMA CAFE MINAMDANG ~~

Drama ini baru sahaja ditayangkan jadi jom kita tengok komen dan review dari yang dah tengok , antaranya adalah "Sungguh indah! Watak yang bijak, menghiburkan, hebat! Di sini berharap mereka mengekalkan momentum itu. Seo In Guk adalah salah satu kegemaran saya pastinya.

 Jika Oh Yeon Seo menjadi FL bersama Seo In Guk dalam "Doom at Your Service" siri itu pastinya akan cemerlang dan mempunyai hasil yang lebih baik. 

Di sini saya mengucapkan selamat maju jaya kepada semua!"

"Ep 2 dan menyukainya setakat ini. Ia sangat kelakar! :D"

"Pada masa ini terdapat seperti 4 episod keluar dan saya keliru apabila imbasan kembali muncul. Saya fikir kedua-dua mereka sebaya dan ya kedua-dua pelakon utama dilahirkan pada tahun '87 tetapi

 wataknya tidak. Saya hanya tidak percaya bahawa dia sepatutnya di sekolah menengah semasa dia di akademi polis, dia tidak berumur sehari semasa dia semakin tua. 

Dan bukankah dia sepatutnya berumur 40-an kerana jarak umur yang berbeza, dan dengan pengalaman kerjanya yang terkenal menurunkan jawatan tinggi di stesen lamanya atau sesuatu seperti

 itu, bukan? Mungkin saya terlalu banyak membaca tentang itu. Digembar-gemburkan untuk Mina, dia kelihatan lebih comel dalam yang ini."

"Wow ep pertama sangat unik: lakonan, penyuntingan, pengarahan dan runut bunyi berada pada tahap seterusnya. Tak sabar nak tonton lagi."

AKHIR KATA~~

Ampa semua kena layan taw drama Cafe Minamdang ini sebab serius best dan kelakar, tengok dekat sini untuk yang ada subtitle >>CAFE MINAMDANG (SUBS)

Korang boleh tengok keserasian kesemua pelakon, dan kalau korang minat Seo In Guk mesti korang akan suka gila dia berlakon drama ini.

Oh Yeon Seo juga kalau bab-bab berlakon komedi memang serah dekat dia so ampa jangan miss taw drama ini.

Selamat menonton buat yang baru nak tengok ~~

Post a Comment

Previous Post Next Post