Sinopsis Good Job Lakonan Jung Il Woo dan Yuri SNSD. Drama yang ditunggu-tunggu peminat kumpulan Girls Generation atau SNSD akhirnya ditayangkan. Drama yang dilakonkan oleh Yuri SNSD bersama dengan pelakon kacak Jung Il Woo ini merupakan gandingan kedua kali buat mereka sebelum ini mereka membintangi drama sejarah "Bossam: Steal the Fate”. Drama terbaru ini adalah drama good job , jom kita baca sinopsis good job lakonan jung il woo dan yuri snsd.

Sinopsis Good Job Lakonan Jung Il Woo dan Yuri SNSD


Drama Good Job ini ditayangkan di tiga saluran iaitu ENA, Olleh TV, Seezn dan baru sahaja ditayangkan di pertengahan bulan ogos lalu.

SINOPSIS GOOD JOB (2022)~~

Mengisahkan tentang Eun Seon-Woo (Jung Il-Woo) adalah sangat pintar dan mengagumkan atletik. 

Dia memiliki dan mengendalikan Kumpulan Eun Kang, yang merupakan syarikat terbesar di Korea.

 Dia juga secara rahsia mengendalikan pejabat detektif swasta sebagai detektif swasta dan Dia lembut, tetapi kadang-kadang sombong.

Seorang lagi adalah Don Se-Ra (Kwon Yuri) dilahirkan dengan hyperacuity. 

Untuk menyembunyikan keadaannya, dia sentiasa memakai cermin mata serta dia menggunakan keupayaannya untuk membantu orang secara rahsia. 

Walaupun dia miskin, dia pintar dan tidak teragak-agak untuk membantu orang lain. Eun Seon-Woo dan Don Se-Ra terlibat antara satu sama lain. Semasa mereka menyiasat kes bersama, hubungan mereka berkembang secara romantis.

BARISAN PELAKON GOOD JOB (2022)~~

Barisan pelakon drama good job terdiri daripada Jung Il Woo yang membawa watak bernama Eun Seon Woo.

Sementara itu, Yuri SNSD pula membawa watak bernama Don Se Ra yang mempunyai kelebihan yang dapat membantu orang ramai.

Selain dua watak utama ini , pelakon lain yang membintangi drama ini adalah pelakon lelaki hebat Eun Moon Seok , beliau membawa watak bernama Yang Jin Mo.

Drama ini turut diserikan dengan pelakon wanita cantik Song Sang Eun yang mana watak beliau di dalam drama ini adalah Sa Na Hee.

Pelakon senior yang membintangi drama ini adalah Jo Young Jin dan Lee Joon Hyuk , mereka berdua membawa watak bernama Kang Wan Soo dan Pengarah Hong.

PROFIL DRAMA GOOD JOB (2022)~~

Drama Good Job mula tayangan pada 24 Ogos dan bakal berakhir pada 13 Oktober 2022 ini dan jumlah keseluruhannya adalah 16 episod.

Masa tayangan drama ini adalah pada 9 malam dan ditayangkan pada setiap hari rabu dan khamis dan untuk luar Korea ditayangkan pada khamis jumaat.

Korang yang mana tengah cari drama good job ini yang ada subtitle bole tengok sini >>GOOD JOB SUBTITLE

Drama ini masih baru so korang cepat tengok lekas dekat atas, dan lagi kalau nak catch up dengan real tayangan.

Teruskan menonton~~

Post a Comment

Previous Post Next Post