Profil Zamarul Hisham Pelakon Aku Tanpa Cintamu. Drama yang sedang menjadi sebutan peminat drama Malaysia kini adalah drama Aku Tanpa Cintamu. Drama yang diterajui oleh Zamarul Hisham dan Bella Astilah, yang mengisahkan tentang seorang suami yang panas baran dan selalu memukul isteri beliau. Jom ramai-ramai kita baca profil zamarul hisham pelakon aku tanpa cintamu.

Profil Zamarul Hisham Pelakon Aku Tanpa Cintamu


Ramai yang geram gila dengan watak Adam yang dibawa oleh Zamarul Hisham kerana kaki pukul dan tipu bini dia, menjadi sungguh watak yang dibawa Zamarul Hisham.

Drama Slot Samarinda ini mula mendapat perhatian setelah beberapa scene di dalam drama ini menjadi viral di media-media sosial.

BIODATA ZAMARUL HISHAM ~~

Nama sebenar beliau adalah Zamarul Hisham bin Mohamed lahir pada 9 Mac 1971 di Kuala Lumpur , Malaysia.

Zamarul Hisham merupakan suami kepada pelakon dan penyanyi Diana Rafar, beliau berkahwin pada 2009 dan dikurniakan 2 cahaya mata.

Beliau mula debut sebagai pelakon pada tahun 1997 , drama pertama lakonan beliau pada ketika itu adalah Gerimis Mengundang.

Sehingga 2022 beliau sudah berlakon lebih dari 20 drama dan telefilem Malaysia, beliau adalah merupakan salah seorang pelakon senior terbaik Malaysia.

Mesti beliau makin ramai peminat baru kan , sebab lakonan Zamarul Hisham memang sangat menjadi , so sapa nak tengok next drama beliau boleh follow instgram beliau>> @zamarulhisham93

Teruskan support drama yang dibintangi pelakon-pelakon senior sebab lakonan mereka semua mantap dan tak rugi tengok.


Post a Comment

Previous Post Next Post