Sinopsis The Heavenly Idol Drama Lakonan Kim Min Kyu. Drama terbaru dari pelakon kacak yang popular dengan drama Business Proposal iaitu Kim Min Kyu akan menemui penonton tidak lama lagi. Beliau akan kembali dengan drama yang bergenre komedi, romance dan fantasi bersama pelakon cantik Go Bo Gyeol. Mari ramai-ramai membaca sinopsis the heavenly idol drama lakonan kim min kyu.

Sinopsis The Heavenly Idol Drama Lakonan Kim Min Kyu


Ini merupakan drama pertama yang menggandingkan Kim Min Kyu bersama Go Bo Gyeol yang sebelum ini membintangi drama hit Hi! Bye Mama.

SINOPSIS THE HEAVENLY IDOL (2023)

Mengisahkan tentang Pontifex Lembrary (Kim Min-Kyu) secara meluas dianggap mempunyai kuasa ketuhanan yang paling berkuasa.
 Semasa dia melawan syaitan, dia dipindahkan ke dunia yang berbeza. Pontifex Lembrary kemudian mendapati dirinya berada di sebuah asrama kecil dan memiliki mayat Woo Yeon-Woo, yang merupakan

 ahli kumpulan idola Wild Animal yang tidak popular. Kumpulan ini telah bersama selama 3 tahun, tetapi mereka berada di ambang pembubaran kerana kekurangan kejayaan. 9 jam kemudian, Pontifex

 Lembrary diletakkan di atas pentas bersama Wild Animal untuk persembahan secara langsung di stesen penyiaran. Apabila muzik mula dimainkan, Pontifex Lembrary, dalam badan Woo Yeon-Woo, menjerit "Saya tidak tahu menari." Persembahan siaran langsung adalah bencana, tetapi ia menarik perhatian

 orang ramai dan media. Dengan daya tarikannya, termasuk sikap yakin, Woo Yeon-Woo, yang masih dirasuk semangat Pontifex Lembrary, menjadi popular dan begitu juga kumpulannya Wild Animal.

 Pontifex Lembrary kini mesti membiasakan diri dengan kehidupan sebagai ahli kumpulan berhala dan dia menghadapi pelbagai masalah, seperti berurusan dengan kumpulan agama pelik dan syaitan.

Post a Comment

Previous Post Next Post