Sinopsis Doona Lakonan Suzy dan Yang Se Jong. Mana peminat penyanyi dan pelakon cantik Suzy, sila munculkan diri anda sekarang. Drama terbaru Suzy untuk 2023 akan ditayangkan tidak lama lagi, drama yang menggandingkan beliau bersama pelakon kacak Yang Se Jong. Tajuk drama mereka berdua adalah Lee Doo Na, jom kita baca full sinopsis drama lee doo na lakonan suzy dan yang se jong.

Sinopsis Lee Doo Na Lakonan Suzy dan Yang Se Jong




SINOPSIS LEE DOO NA (2023)~~


Lee Doo-Na (Bae Suzy) adalah ahli kumpulan gadis pujaan. Dia adalah vokalis utama dan ahli kumpulan yang paling popular, tetapi dia tiba-tiba mengumumkan persaraannya. Dia kini tinggal di rumah kongsi,

 terletak berhampiran universiti, dan jarang keluar. Sementara itu, Lee Won-Joon (Yang Se-Jong) ialah seorang pelajar universiti. Dia seorang lelaki muda yang baik hati dan biasa tanpa sesuatu yang istimewa

 dalam latar belakangnya. Dia mula tinggal di rumah kongsi tempat tinggal Lee Doo-Na. Hatinya yang hangat memberikan Lee Doo-Na keselesaan. Mereka tertarik antara satu sama lain.

PROFIL LEE DOO NA (2023)~~

Drama Lee Doo Na atau tajuk lain "Doona!" adalah drama yang bakal ditayangkan di saluran Netflix tidak lama lagi.

Ini merupakan drama pertama Yang Se Jong setelah tamat latihan ketenteraan pada hujung 2021 manakala ini merupakan drama pertama untuk tahun 2023 bagi Suzy.

Doona adalah drama yang mempunyai 9 episod keseluruhannya dan drama ini diadaptasi dari web komik 'Lee Doo Na'.

Sesiapa yang nak tengok drama ini dan yang nak ada subtitle boleh tengok sini>> DOONA ! (SUB)

Selamat menonton semua ~~

Post a Comment

Previous Post Next Post