Momoland Umum Bubar Setelah 6 Tahun Bersama. Kumpulan wanita dari Korea Selatan Momoland hari ini telah mengumumkan suatu berita yang menyedihkan. Kumpulan wanita ini mengumumkan yang mereka secara rasmi kumpulan mereka bubar. 

Momoland Umum Bubar Setelah 6 Tahun Bersama


Momoland merupakan kumpulan wanita yang popular dengan lagu "Bboom Bboom" dan Boom memberitahu peminat yang mereka semua telah meninggalkan agensi mereka.

Keenam-enam ahli yang tinggal membuat keputusan untuk bergerak secara solo setelah 6 tahun bersama mereka menyatakan ;

"Pertama sekali, kami memohon maaf kepada Merries [peminat MOMOLAND] kami yang menghadapi berita melalui artikel. Kami benar-benar memohon maaf atas kemas kini yang lewat.

Selepas perbincangan yang panjang dan mendalam, kami berenam ahli telah memutuskan untuk menyokong satu sama lain untuk memulakan permulaan baharu yang hebat pada masa hadapan.

Walaupun kami telah memutuskan untuk mengambil jalan kami sendiri ke arah impian kami, Kami MOMOLAND akan sentiasa menjadi satu pasukan.

Kami dengan tulus berterima kasih kepada Merries yang dikasihi kerana memberikan kami kenangan berharga dan berada di sisi kami selama tujuh tahun yang lalu. Meriah kami telah menjadi segala-galanya bagi kami dan akan sentiasa begitu.

Kami amat kesal kerana tidak dapat memberitahu anda lebih awal, tetapi dengan tulus berterima kasih kepada setiap orang yang telah menunggu kami dengan sabar.

Melangkah ke hadapan, sila terus menyokong dan menyayangi MOMOLAND dan laluan setiap ahli.

Terima kasih."

Bermula dengan 9 ahli kemudiannya menjadi 6 dan akhirnya mereka semua memilih untuk bergerak solo, teruskan support kesemua ahli-ahli momoland. 

Post a Comment

Previous Post Next Post