Biodata Nadhir Nasar Pelakon Projek High Council. Drama yang semakin hari mendapat sambutan dari peminat drama Malaysia terutamanya remaja kini adalah Projek: High Council. Drama yang menjadi viral di media sosial adalah drama yang mengetengahkan realiti dunia kes buli di sekolah. Salah seorang yang menaikkan drama ini adalah Nadhir Nasar yang membawa watak 'Naim'.

Nadhir merupakan teman seangkatan dengan pelakon kacak Meerqeen jadi jom baca biodata nadhir nasar pelakon projek high council.

Biodata Nadhir Nasar Pelakon Projek High Council

Nadhir merupakan salah seorang pelakon baru yang mula mencipta nama di Malaysia dan semakin dikenali kerana bakat lakonan beliau.

BIODATA NADHIR NASAR (2023)~~

Nama sebenar beliau adalah Ahmad Nadhir bin Ahmad Nasar lahir di California Selatan, Amerika Syarikat pada 17 December 1996.

Beliau tinggal di Amerika Syarikat dari lahir sehingga 4 tahun kemudiannya pulang di Malaysia dan tinggal di Petaling Jaya.

Memulakan karier lakonan beliau setelah tamatnya rancangan Hero Remaja, beliau berjaya bergelar Hero Remaja 2020.

Nadhir merupakan seorang model sebelum menyertai Hero Remaja, drama pertama beliau adalah sebagai cameo di dalam drama Cerita Hantu Asrama 2019.

Tahun 2023 . Nadhir muncul dengan drama trending Projek: High Council , korang yang nak tahu update terkini dari Nadhir boleh follow media sosial official beliau.

Buat peminat baru terus follow media sosial Nadhir di sini >> @nadhirnasar_ 

Teruskan support kerjaya lakonan Nadhir baik dalam drama mahupun filem , beliau mampu pergi lebih jauh dalam industri Malaysia.

Selamat Maju Jaya Nadhir Nasar~

Post a Comment

Previous Post Next Post