Sinopsis Smugglers Filem Lakonan Kim Hye Soo dan Jo In Sung. Filem yang ditunggu-tunggu akhirnya akan mula ditayangkan tidak lama lagi iaitu Smugglers. Sebuah filem yang dibarisi oleh barisan pelakon top Korea Selatan seperti Kim Hye Soo , Jo In Sung , Go Min Si dan ramai lagi. Mesti ramai nak tahu bagaimana jalan cerita filem ini jom baca sinopsis smugglers di bawah.

Sinopsis Smugglers Filem Lakonan Kim Hye Soo dan Jo In Sung


Smugglers adalah filem yang bergenre jenayah thriller, mengambil masa selama 5 bulan untuk sesi shooting.

Tarikh mula tayangan filem ini adalah 26 July ini di seluruh Korea Selatan , untuk negara Asia akan diupdate kembali. stay tuned.

SINOPSIS FILEM SMUGGLER (2023) 

Berlatarkan tahun 1970-an, operasi penyeludupan keluar dalam sebuah perkampungan kecil yang aman di tepi laut. 

Mereka yang terlibat dalam operasi penyeludupan itu ialah Jo Choon-Ja (Kim Hye-Soo), yang bekerja sebagai penyeludup untuk mencari rezeki, rakannya Eom Jin-Sook (Yum Jung-Ah), yang mengetuai

 sekumpulan penyelam wanita. , dan Master Sarjan Kwon (Zo In-Sung). Master Sarjan Kwon ialah raja penyeludup di seluruh negara.


BARISAN PELAKON SMUGGLER *(2023)

Barisan pelakon yang membintangi filem ini terdiri dari pelakon berkelas A seperti Kim Hye Soo yang membawa watak  Jo Choon Ja dan Jo In Sung pula membawa watak Master Sergeant Kwon.

Selain mereka berdua pelakon cantik dan berbakat besar Yum Jung Ah pula membawa watak Eom Jin Sook. 

Pelakon yang terkenal dengan drama Sweet Home dan Youth Of May iaitu Go Min Sii turut sama berlakon di dalam filem ini sebagai Go Ok Boon .

Turut sama membarisi barisan pelakon Smuggler adalah pelakon kacak berbakat Park Jung Min membawa watak Jang Do Ri.


Post a Comment

Previous Post Next Post