Sinopsis DP 2 Lakonan Pelakon Kacak Jung Hae In. Pemenang anugerah drama terbaik 2022 D.P. kini kembali untuk musim kedua dengan lebih mencabar jalan cerita. D.P. adalah sebuah drama yang memaparkan kisah situasi sebenar yang berlaku di latihan kententeraan di Korea manakala watak utama drama ini adalah Jung Hae In.

Sinopsis DP 2 Lakonan Pelakon Kacak Jung Hae In


Memasuki musim kedua drama ini masih dikekalkan beberapa tunggak utama dan ditambah dengan beberapa watak baru.

SINOPSIS D.P. 2 (2023) ~~

Mengisahkan tentang  pada 2014, D.P. mengisahkan tentang sepasukan polis tentera Korea dengan misi mereka untuk menangkap orang yang membelot.

Siri ini memperbesarkan sifat tidak diingini tentera, terutamanya dalam konteks Korea Selatan. Buli dan hazing yang berleluasa serta pemikiran untuk "survival of the fittest" adalah berleluasa, dengan mereka yang dianggap "paling lemah" dilemparkan ke dasar longgokan dan memberikan pengalaman ngeri di tangan pihak atasan dan rakan senegara mereka.

Prebet Ahn Joon-ho dan Koperal Han Ho-yul kedua-duanya bekerjasama untuk mencari orang yang meninggalkan, dan berakhir dalam perjalanan yang mencabar.

PROFIL DRAMA D.P MUSIM 2~~

Drama D.p. musim 2 ini akan mula ditayangkan pada 28 julai ini di saluran Netflix dengan jumlah keseluruhan episod adalah 6.

Tema untuk drama d.p ini adalah thriller , aksi dan drama yang merungkai kisah yang terjadi pada dunia latihan ketenteraan.


Post a Comment

Previous Post Next Post