Sinopsis Mask Girl Drama Korea Hit Netflix. Drama Korea yang sedang hangat diperkatakan sekarang adalah Mask Girl. Drama yang lain dari drama Korea yang lain ini berjaya menarik perhatian ramai peminat drama Korea untuk menonton drama ini. Jom kita tengok sinopsis mask girl serta pelakon-pelakon yang membintangi drama ini.



Drama ini dibarisi oleh pelakono-pelakon hebat serta berbakat dari Korea serta jalan cerita drama ini sangat lain dari yang lain.

SINOPSIS MASK GIRL (2023)~~

Menceritakan tentang Kim Mo-Mi (Lee Han-Byeol) ialah seorang pekerja pegawai biasa. Semasa dia kecil, dia bermimpi untuk membuat persembahan di atas pentas, di bawah cahaya terang. 

Apabila usianya meningkat, dia menjadi "hodoh", tetapi dia bangga dengan tubuhnya yang tampan.

 Selepas hari kerjanya, dan apabila dia berada di rumah, dia memakai topeng dan menyiarkan siaran langsung dirinya sebagai Gadis Topeng. Dia terlibat dalam kes yang tidak dijangka.

Joo Oh-Nam (Ahn Jae-Hong) ialah rakan sekerja Kim Mo-Mi di tempat kerja. Dia mempunyai kompleks tentang mempunyai penampilan yang hodoh. 

Dia peminat Mask Girl dan mengetahui Ko Mo-Mi sebenarnya dia. Dia menyukainya dan terlibat dalam kes yang tidak dijangka dengan Kim Mo-Mi.

Sementara itu, Kim Kyung Ja (Yum Hye-Ran) ialah ibu kepada Joo Oh-Nam. Selepas dia bercerai, Kim Kyung-Ja membesarkan anaknya seorang diri. Dia adalah yang paling berharga dalam hidupnya. Suatu hari, anaknya hilang. Kim Kyung-Ja mula mencari keberadaannya.

PROFIL MASK GIRL~

Drama Mak Girl ini diarahkan oleh pengarah hebat Kim Young Hoon yang banyak mengarahkan drama -drama hit.

Barisan pelakon utama drama ini adalah pelakon cantik Go Hyun Jung yang membawa watak Kim Mo Mi.

Sementara itu watak wanita cantik Kim Mo Mi pula dibawa oleh pelakon dan penyanyi idola Nana manakala watak Kim Mo Mi yang satu lagi dibawa oleh pelakon baru Lee Han Byeol

Drama ini diadaptasi dari webcomic popular yang dikeluarkan pada 2015.

Buat korang yang tengah cari nak tengok dekat mana selain netflix boleh tengok sini >> MASK GIRL (SUBS)

Selamat menonton semua.

Post a Comment

Previous Post Next Post