Sinopsis Behind Your Touch Lakonan Pelakon Cantik Han Ji Min. Drama terbaru dari pelakon wanita popular Han Ji Min adalah sebuah drama misteri yang bertajuk behind your touch. Di dalam drama ini Han Ji Min bergandingan bersama pelakon kacak Lee Min Ki, jom kita tengok jalan cerita drama ini serta barisan pelakon behind your touch.

Sinopsis Behind Your Touch Lakonan Pelakon Cantik Han Ji Min


Nama Han Ji Min sudah tidak perlu diperkenalkan lagi kerana beliau merupakan salah seorang pelakon wanita berkelas A di Korea Selatan dan lakonan beliau sentiasa mendapat pujian.

SINOPSIS BEHIND YOUR TOUCH (2023)~~

Menceritakan tentang Bong Ye-Bun (Han Ji-Min) bekerja sebagai doktor haiwan di kampung Mujin yang aman dan bebas jenayah. 

Dia juga mempunyai kuasa besar psikometri. Apabila dia menyentuh bahagian belakang seseorang atau haiwan, dia dapat melihat masa lalu mereka. 

Dia seorang yang berhati hangat dan suka masuk campur. Semasa dia mencuba sejauh mana kuasanya boleh pergi, dia terlibat dengan Detektif Moon Jang-Yeol (Lee Min-Ki).

 Moon Jang-Yeol ialah seorang detektif panas dalam pasukan penyiasat jenayah kekerasan di Seoul, tetapi dia telah diturunkan pangkat ke balai polis kecil di Mujin. 

Dia bergelut untuk kembali ke jabatan polis di Seoul. Untuk mendapatkan pemindahannya, dia menggunakan kuasa besar psikometri khas Bong Ye-Bun. 

Mereka bekerjasama dalam kes-kes kecil di Mujin, tetapi kes pembunuhan bersiri tiba-tiba berlaku.

Sementara itu, Kim Seon-Woo (Suho), yang tiba-tiba muncul di Mujin, bekerja sambilan di sebuah kedai serbaneka di kampung itu.

 Dia mempunyai senyuman yang naif dan lembut, sementara dia memperlakukan orang lain dengan baik. Tetapi, dia juga seorang tokoh misteri.

PROFIL BEHIND YOUR TOUCH (2023)

Drama Behind Your Touch ini menjadi tumpuan kerana turut dibintangi oleh idola popular EXO Suho yang membawa watak Kim Seon Woo.

Ramai tidak sabar untuk melihat keserasian antara Suho bersama Han Ji Min dan Lee Min Ki untuk drama ini.

Drama ini ditayangkan di saluran JTBC bermula 12 Ogos yang lalu dan dijangka akan tamat pada 1 Oktober ini dengan keseluruhan 16 episod.

Buat korang yang nak tengok drama ini boleh tengok dekat sini >> Behind Your Touch (SUB)

Selamat menonton semua ~~

Post a Comment

Previous Post Next Post