Sinopsis Queen Of Tears Lakonan Kim Soo Hyun dan Kim Ji Won. Siapa peminat drama It's Okay To Not Be Okay nak bagitau ni pelakon utama drama itu Kim Soo Hyun akan kembali dengan drama terbaru Queen Of Tears bersama pelakon Descendent Of The Sun Kim Ji Won. Jom kita baca sinopsis drama Queen Of Tears.

Sinopsis Queen Of Tears Lakonan Kim Soo Hyun dan Kim Ji Won


Drama ini merupakan drama yang ditunggu-tunggu peminat kerana kedua watak utama ini mempunyai fanbase yang sangat besar , baik di Korea mahupun luar Korea.

SINOPSIS QUEEN OF TEARS (2024)~ ~

Drama ini menceritakan tentang kisah cinta yang ajaib / unik diceritakan di mana pasangan suami isteri Baek Hyun-Woo (Kim Soo-Hyun) dan Hong Hae-In (Kim Ji-Won) melalui krisis.

Baek Hyun-Woo bekerja sebagai pengarah undang-undang untuk konglomerat Queens Group dan dia adalah orang yang paling berjaya datang dari kampung halamannya iaitu Yongdu-ri . 

Dia adalah kebanggaan kampung itu manakala  Baek Hyun-Woo berkahwin dengan Hong Hae-In, yang merupakan anak kepada keluarga yang memiliki dan mengendalikan Queens Group. Dia dikenali sebagai "Ratu Arrogant" di Queens Department Store.

PROFIL QUEEN OF TEARS ~~

Drama Queen Of Tears akan memulakan tayangan pada 9 march ini di saluran tvN pada setiap hari sabtu dan ahad jam 9:20 malam.

Uniknya drama ini adalah kerana ditulis oleh penulis terkenal iaitu Park Ji Eun yang merupakan penulis drama hit Crash Landing On You dan Legend Of The Blue Sea.

Untuk yang sedang mencari subtitle untuk drama ini akan diupdate pada hari tayangan ok .

Post a Comment

Previous Post Next Post