Drama Warm And Cozy Lakonan Kang Sora. Hai korang ! Hari ini kita nak share dengan korang drama lakonan Kim SoRa. Kim So Ra merupakan salah seorang dari pelakon wanita yang popular di Korea , hari ini kita nak review drama beliau Warm and Cozy. Warm and Cozy ini drama gandingan pelakon handsome dan cantik iaitu Yoo Yeon Seok dan Kang Sora yang ditayangkan pada tahun 2015.


Drama Warm And Cozy Lakonan Kang Sora Drama Warm And Cozy



Drama ini ditayangkan di saluran MBC dimana drama ini jalan ceritanya lain dari yang lain , jom baca sinopis drama ini.

Drama lama tapi best! SINOPSIS DRAMA WARM AND COZY 2015~

Mengisahkan kejadian pada tahun 2005, Jung-Joo (Kang So-Ra) terbang ke Pulau Jeju sambil memegang gambar bapanya dan seorang wanita.

Jung-Joo membuat kajian tentang wanita dalam gambar itu dan menjadi yakin wanita itu adalah ibunya dan anaknya Gun-Woo (Yoo Yeon-Seok) ialah saudara kembarnya (kerana mereka

mempunyai hari lahir yang sama). Gun-Woo juga mempunyai abang Jung-Geun (Lee Sung-Jae) dan kakak Hee-Ra (Ok Go-Woon), tetapi adik-beradik itu mempunyai bapa yang berbeza.

Di Pulau Jeju, majlis hari jadi diadakan untuk Gun-Woo. Di sana, Jung-Joo memberitahu Gun-Woo bahawa mereka adalah kembar,

 tetapi mereka kemudiannya terdengar ibu Gun-Woo memberitahu anak perempuannya bahawa dia tidak mengenali lelaki dalam gambar itu.

Pada 2015, Jung-Joo kini bekerja untuk sebuah syarikat pakaian dalam. Kedudukannya di syarikat itu adalah atas alasan yang goyah.

Dia bersedia untuk membeli sebuah apartmen apabila dia menerima mesej video daripada adik lelakinya memberitahu bahawa dia akan membeli sebuah rumah di Pulau Jeju untuk dijadikan kafe.

 Jung-Joo panik dan bergegas ke lapangan terbang. Dia mahu menghalang adik lelakinya. Di lapangan terbang, Jung-Joo berlari melintasi Gun-Woo. Dia juga akan ke Pulau Jeju.

Gun-Woo mengendalikan restoran "Maendorong Ttottot" di Pulau Jeju. Dia membuka restoran untuk seorang wanita yang dia suka, tetapi dia kini mahu menjual restoran itu.

Gun-Woo mengetahui bahawa adik Jung-Joo ingin membuka kafe Gun-Woo menawarkan untuk menjual restorannya kepada adik lelakinya, tetapi Jung-Joo menolak.

Semasa mencari adik lelakinya di Pulau Jeju, dia melihat teman lelakinya sedang berbulan madu dan menerima panggilan telefon daripada bosnya memaklumkan bahawa dia telah dipecat.

 Jung-Joo menjadi hancur. Gun-Woo kemudian muncul dan membawanya ke restorannya "Maendorong Ttottot."

Ramai betul BARISAN PELAKON YANG MEMBINTANGI DRAMA WARM AND COZY 2015

Drama Warm and Cozy ini dibarisi oleh pelakon yang bertaraf bintang di mana lakonan mereka berada dikelas tersendiri.

Watak utama Kang SoRa membawa watak Lee Jung Joo di dalam drama ini sesuai dengan muka dia cantik dan senyumannya yang manis.

Watak utama lelaki di dalam drama ini pula adalah Yoo Yeon Seok , wataknya adalah Baek Gun Woo, seorang yang kadang-kadang kebudakan tetapi sangat mengambil berat.

Pelakon senior banyak membarisi senarai pelakon di dalam drama ini seperti Lee Sung Jae , Kim Sung Oh , Lee Hwan Wi  dan Kim Hee Jung.

Watak-watak yang dibawa oleh mereka di dalam drama ini adalah Song Jung Geun , Hwang Wook , Kong Jung Bae dan Kim Hae Sil.

Pelakon cantik Seo Yi An membawa watak Mok Ji Won , korang mesti tak akan suka langsung dekat dia dalam drama ini .hee

Ahli kumpulan B1A4 Jinyoung turut berlakon di dalam drama ini sebagai Jung Poong San dan wataknya masti akan korang jatuh hati.

 

Ada cakap best! KOMEN-KOMEN DARI PENONTON DRAMA WARM AND COZY

Oleh kerana drama ini sudah ditayangkan jadi boleh la kita tengok komen dan review dari orang yang dah layan drama ini.

Antara komennya adalah Yang bagusnya drama ni tak depressing, very light and mild.. warning, lead lelaki buat kita marah hampir setiap eps..

Warm and Cozy adalah hidangan yang menarik untuk saya! ?

Saya peminat tegar Kang Sora dan Yoo Yeonseok, dan saya menyesal menonton drama itu hanya tahun ini. Saya mesti katakan Warm and Cozy adalah penyelamat hidup saya hari ini. Tidak kira

betapa tertekannya saya setiap hari, mood saya menjadi ringan hanya dengan menonton episod. Ini adalah drama feel good yang terbaik untuk saya. Campuran percintaan, komedi dan drama sangat

seimbang sehingga membuatkan saya ketawa terbahak-bahak, menangis beberapa kali, dan

tersentuh dengan kisah indah yang diceritakan oleh setiap watak. Sempurna! Harap mereka dapat membuat satu lagi drama bersama. ?

Saya sangat teruja untuk menonton drama ini dan saya tidak kecewa sama sekali! Plotnya manis, lakonannya hebat, dan chemistrynya menakjubkan! Tidak ada apa-apa untuk dikritik, tidak juga,

kecuali mungkin fakta bahawa ia agak ketinggalan zaman? Tetapi itu tidak dapat dielakkan, kerana ia ditulis beberapa tahun yang lalu. Selain itu, walaupun anda agak teragak-agak untuk menonton

drama ini kerana semua ulasan negatif, saya masih fikir anda harus melakukannya. Kerana walaupun anda sentiasa boleh menggugurkan drama ini jika ia bukan perkara anda, ia tidak seperti anda

sentiasa mempunyai banyak masa lapang untuk menonton drama dengan sukacita.

Tonton rancangan ini apabila anda boleh dan jangan menyesal di kemudian hari! Secara keseluruhan, drama super comel, super manis yang sesuai dengan tajuknya, hangat dan selesa!

Buat pertama kalinya saya mahukan watak sokongan berakhir dengan peneraju utama Lelaki itu

sangat mengecewakan tetapi saya suka dia dalam dr Romantik jika mereka mengekalkan seseorang yang lebih muda daripada Hwang wook pasti lebih baik.

Ada komen yang lebih menarik untuk anda.

Lelaki terkemuka adalah kebudak-budakan dan menjengkelkan. Tapi sayang kang so ra.

 Saya baru sahaja tamat ep 5. Jika dia mencium kang sora untuk membuat crushnya iri maka saya akan menggugurkannya.

Saya sedang menonton drama ini sekarang dan saya sangat menyukainya. Ia mempunyai jalan cerita yang mudah,

tetapi saya suka humor dan kesederhanaan percintaan mereka. Pelakon utama dan pelakon memang hebat.

okay, sebelum ia disiarkan, saya "terdesak" menunggu ini. Kemudian apabila ia sebenarnya disiarkan, saya memutuskan untuk tidak menontonnya kerana semua ulasan negatif yang diterima.

KEMUDIAN setahun kemudian saya memutuskan untuk mencubanya dan saya sangat membenci diri saya kerana menangguhkannya terlalu lama. SAYA TIDAK KECEWA SAMA SEKALI.

Ia mempunyai aura Gentleman's Maruah dengannya ditambah pemandangan yang indah, dan YYS yang cantik (sudah tentu).

Baru habis tengok drama ni. Drama ini manis dan ringkas. Mereka yang ingin berehat dan menonton sesuatu yang ringan, ini bagus.

Komen penting untuk penonton.

Padahal bagi saya, kisah cinta dan percikan api tidak semanis Boss & Me.

Entah bagaimana saya berharap mereka tidak berakhir bersama kerana 2 petunjuk itu sangat menyedihkan.

Geon-woo sentiasa bergurau dan tidak memberitahu perasaannya dengan betul untuk menjelaskannya, manakala Jung-joo sentiasa salah faham segala-galanya. Itulah sebabnya mereka

tidak akan pernah masuk ke dalam hati masing-masing.

Saya faham kenapa Jung-joo tidak mengambil serius kata-kata Geon-woo kerana ia adalah salahnya sendiri kerana sentiasa jahat dengan Jung-joo sebelum ini.

Pengakhirannya manis dan hangat, sama seperti tajuknya. Ya, saya juga ingin tahu apa yang berlaku dengan perkara "kembar".

Tidak pernah tahu tentang Yoo Yeon-seok, tetapi dia pasti kacak dan cool di sini. Saya melihat gambar pegunnya untuk drama lain.



KATA AKHIR

Korang kena layan taw drama ini sebab kelakar dan best walaupun ada part yang macam kebudakan tapi korang dijamin akan senyum je memanjang tengok drama ini.

Ganding Kang So Ra dan Yo Yeon Seok sangat padan kerana dua-dua sangat cantik dan handsome serta tinggi , jangan lupa layan taw drama Warm and Cozy ini .

Post a Comment

Previous Post Next Post