Drama Gandingan Lee Jong Suk dan Yoona Capai Rating 10%. Drama yang sedang ditayangkan di saluran MBC sedang menjadi sebutan dalam kalangan peminat drama. Gandingan sama padan Lee Jong Suk dan Yoona SNSD di dalam drama Big Mouth setiap episod mengalami peningkatan dalam jumlah rating . Drama gandingan lee jong suk dan yoona capai rating 10%.

Drama Gandingan Lee Jong Suk dan Yoona Capai Rating 10%


Big Mouth adalah drama yang mengisahkan tentang lawyer yang tidak popular dan jumlah kes yang beliau menang sangat sikit, seorang lawyer yang cakap banyak dan secara tak sengaja terlibat kes pembunuhan.

Yoona di dalam drama ini membawa watak isteri lee jong suk yang bekerja sebagai nurse di sebuah hospital.

Sesuatu terjadi dan menyebabkan Park Chang Ho ( Lee Jong Suk) dimasukkan ke dalam penjara dan isteri beliau Go Mi Ho (Yoona) berusaha untuk membersihkan nama suami beliau. 

'Big Mouse' adalah drama yang pertama kali disiarkan pada 29hb Julai yang lebah , adalah kisah kelas istimewa yang dicemari dengan konspirasi besar untuk terus hidup dan melindungi keluarga dan menjadi penipu genius 

Rating untuk episod 6 telah melepasi 10% (10.8% untuk episod ke-6 pada 13 Ogos, berdasarkan piawaian isi rumah berbayar seluruh negara Nielsen Korea), memecah rating tertinggi mereka sendiri.

 Ini adalah hasil yang unik di kalangan miniseri daratan. Menurut Good Data Corporation, ia menduduki tempat kedua selama tiga minggu berturut-turut dalam topik drama TV. 

Skor bahagian video melonjak sebanyak 22.77 mata peratusan berbanding minggu sebelumnya, membuktikan secara numerik bahawa minat penonton semakin meningkat dengan pantas. 

Menurut keputusan yang diumumkan oleh Kinolights, platform carian dan cadangan kandungan OTT, ia mengatasi drama Rabu-Kha saluran ENA 'Peguam Pelik Woo Young-woo' dan menduduki tempat pertama pada minggu kedua bulan Ogos. Populariti 'Big Mouse' bukanlah luar biasa.

Untuk mencapai rating dua digit untuk drama Korea sangat sukar melainkan drama ini menjadi viral atau jalan cerita yang unik sehinggakan penonton akan tonton sehingga akhir episod.

Dijangkakan episod-episod seterusnya drama Big Mouth ini akan mendapat lebih tinggi rating dari sekarang.

Korang yang mana tengah cari kat mana nak tengok drama big mouth yang ada subtitle boleh tengok sini >> BIG MOUTH SUBS

Drama Big Mouth baru sahaja bersiaran so korang yang mana baru nak tengok masih sempat nak catch up. 

Selamat menonton ampa semua ~~

Post a Comment

Previous Post Next Post