Drama Extraordinary Attorney Woo Ke Muzikal . . Bakal Menemui Peminat Pada. Drama Korea yang setiap hari menjadi sebutan kini iaitu extraordinary attorney woo lakonan Park Eun Bin , Kang Tae Oh dan Kang Ki Young akan dipentaskan ke teater. Sambutan yang sangat hangat diterima di Korea dan luar Korea menyebabkan drama ini akan dipentaskan di teater tidak lama lagi. Ramai tidak sabar apabila mengetahui drama extraordinary attorney woo ke muzikal, bakal menemui peminat pada.

Drama Extraordinary Attorney Woo Ke Muzikal . . Bakal Menemui Peminat Pada. .

Pada 16 Ogos , Syarikat Muzikal EMK akan mengumumkan akan menerbitkan drama ‘Extraordinary Attorney Woo’ sebagai sebuah muzikal.

EMK mengumumkan bahawa mereka telah menandatangani perjanjian perniagaan dengan A.IMC, anak syarikat A Story, untuk menghasilkan muzikal baharu berdasarkan drama 'Extraordinary Attorney Woo'.

Extraordinary Attorney Woo yang akan diterbitkan sebagai muzikal pada 2024, dirancang untuk dihasilkan dan dipersembahkan secara serentak sebagai tiga karya muzik yang terdiri daripada kreatif

 dan pelakon berbeza berdasarkan drama, menandakan kelahiran jenis inovatif kerja. Karya-karya yang mementaskan tiga episod drama asli yang sedia ada diharapkan menjadi karya agung yang memaksimumkan pelbagai kekuatan dan ciri-ciri pencipta sambil mengekalkan watak asal.

Ketua Pegawai Eksekutif EMK Um Hong-hyeon berkata, "Terdapat banyak cadangan untuk mendramatisir sebuah drama, tetapi terdapat kebimbangan sama ada mungkin untuk menangkap pesona asal dengan tepat jika cerita asal yang luas itu dimampatkan menjadi 2-3 jam. .” 

‘Extraordinary Attorney Woo’ mempunyai tahap kesempurnaan yang tinggi untuk setiap episod, jadi fakta bahawa ia boleh meluahkan cerita yang lebih terperinci dalam versi lanjutan melalui pementasan menjadi menarik.”

Lee Sang-baek, Ketua Pegawai Eksekutif A Story, syarikat penerbitan drama asal, turut berkata, “EMK telah berjaya mengeluarkan karya asli EMK seperti muzikal 'Mata Hari', 'The Man Who Laughs',

 'Excalibur' dan 'Frida ', dan mengeksport karya di bawah lesen ke negara luar seperti Jepun. 

"Kami akan melakukan yang terbaik untuk mencipta kandungan K baharu yang digemari di seluruh dunia serta muzikal Korea kreatif dengan EMK bersama EMK."

Muzikal asal EMK, berdasarkan drama 'Extraordinary Attorney Woo', dijadualkan ditayangkan pada tahun 2024.

Sebarang update mengenai Muzikal ini akan diupdate di sini okay.

Post a Comment

Previous Post Next Post