Ayat Lee Jae Wook Dalam Drama Alchemy Of Souls Yang Menjadi Viral. Salah satu drama yang tengah hot sekarang ini adalah Alchemy Of Souls lakonan Lee Jae Wook dan Jung Somin. Lee Jae Wook yang membawa watak Jang Uk dalam drama itu sekarang menjadi sebutan oleh ramai peminat wanita , watak Jang Uk yang menunjukkan chemistry yang sempurna antara Mu Deok dan Master-jong. Jom kira baca ayat lee jae wook dalam drama alchemy of souls yang menjadi viral.

Ayat Lee Jae Wook Dalam Drama Alchemy Of Souls Yang Menjadi Viral


Selepas mengesakan perasaan masing-masing Jang Uk dan Mu Deok, percintaan mereka mula mekar dan ia  menarik perhatian penonton.

Khususnya, ayat 'straight foward' Jang Uk terhadap Mu Deok menjadi topik perbualan peminat setiap hari, dan muncul ayat terkenal yang boleh menyebabakan serangan jantung.

Antara ayat Jang Uk dalam drama Alchemy Of Souls yang sedang menjadi viral di media-media sosial , baik di Korea mahupun luar Korea antaranya:-

"Ada cara untuk melindungi raksasa itu daripada dunia"

Jang-wook bertemu dengan Seo-yul (Hwang Min-hyun), yang telah berkahwin dengan perkahwinan lari. Jang-wook menyangkal, berkata, "Ada cara untuk melindungi raksasa dari dunia" 

dengan kata-kata Seo-yul bahawa pasangan suami isteri yang melarikan diri itu bukan lagi manusia tetapi raksasa, dan itu adalah tugas ahli silap mata untuk melindungi dunia. daripada raksasa.

 Dia meninggalkan kesan mendalam kepada penonton kerana Jang-wook berkata bahawa dia akan melakukan apa yang dia mahu lakukan, menunjukkan hatinya untuk Mu Deok.


"Master, tolong tolak belakang murid yang teragak-agak di hadapan tebing sekali lagi hari ini"

Jang-wook dipenjarakan oleh Jin-moo (lakonan Jo Jae-yoon). Sementara itu, Jin-moo memberitahu Kim Nae-gwan (Jung Ji-soon), perkahwinan bersatu semula, untuk menyedut memoir Mu Deok.

Jang-wook melompat selepas berkata, "Tuan, tolong tolak belakang murid yang teragak-agak di hadapan tebing sekali lagi hari ini," dengan satu pemikiran bahawa dia mesti menyelamatkan Mu Deok daripada krisis. 

Di hadapan Jang-wook, yang melarikan diri dari penghalang, Mu Deok, yang menghisap roh Kim Nae-gwan, terbongkar, dan Jang-wook, yang bimbang dia mungkin melarikan diri dan mencuri staminanya, memeluk dan menghiburnya, meneruskan percintaan yang mempertaruhkan nyawanya.


"Saya nak jumpa awak juga. adalah replynya"

Selepas memasuki Songrim, Jang-wook tanpa diduga berpisah dengan Mu Deok. Jang Uk, yang berjaya membaca Simseo Seo-gyeong sebagai kekasih, bertemu semula dengan Mu Deok, yang lulus

 pertandingan pemilihan hamba dan memasuki Songrim. Jang-wook menerima risalah untuk pertandingan pemilihan hamba yang diserahkan oleh Mu Deok sebagai surat jemputan. "Saya juga merindui awak. Itu balasannya," katanya dan jujur menyatakan perasaannya terhadap Moo-duk.


"Jika anda menarik pisau itu dan cuba menghalakannya kepada seseorang, perkara pertama yang perlu dilakukan ialah menghalakannya kepada saya"

Selepas mengesahkan bahawa Guru Lee (Lim Chul-soo) mengetahui identiti sebenar Mu Deok, Jang Uk mengambil pisau yang ditinggalkan oleh Encik Lee untuknya dan menuju ke arah Mu Deok. 

Jang-wook sekali lagi mempertaruhkan nyawanya untuk menjanjikan Mu Deok, yang berfikir untuk

 mendapatkan semula tenaganya dan kembali ke air yang jatuh, berkata, "Apabila tenaga kembali, jika anda mencabut pedang dan cuba membidik seseorang, bidik. itu pada saya dahulu.

" Saya mohon anda lakukan Jang-wook, yang berkata bahawa dia akan mengambil tanggungjawab untuk mempertaruhkan nyawanya, menyampaikan perasaan mendalamnya terhadap Muu Deok dengan mengatakan bahawa dia akan membuat janji untuk masa depan jika dia menarik diri pedangnya.


Banyak gila scene dan ayat ayat dari Jang Uk (Lee Jae Wook) yang membuatkan ramai perempuan cair dan jatuh cinta pada dia.

Ampa yang belum lagi layan drama Alchemy Of Souls ini boleh layan disini >> ALCHEMY OF SOULS SUBS .

Korang kena tengok drama ini sebab best gila drama ini dan pelakon dia berlakon memang terbaik , jangan lupa layan taw semua ~

Post a Comment

Previous Post Next Post