Review Extraordinary Attorney Woo Episode 11. Drama yang sedang menjadi sebutan ramai di seluruh dunia iaitu extraordinary attorney kini berada di episod 11. Extraordinary attorney woo mendapat sambutan yang di luar jangkaan apabila mendapat rating tertinggi di korea dan menjadi tontonan paling banyak di luar negara. Lakonan watak woo young woo yang dilakonkan oleh park eun bin menjadi viral di seluruh dunia , hari ni jom kita baca review extraordinary attorney woo episode 11.

Review Extraordinary Attorney Woo Episode 11


Park Eun Bin kini menjadi pelakon yang menjadi sebutan sepanjang tayangan drama ini disiarkan , ramai memuji lakonan mantap beliau. 

Drama extraordinary attorney woo yang mengisahkan tentang peguam yang mempunyai sakit autism namun sangat pandai dalam menyelesaikan kes dengan menggunakan otak beliau.

Woo Young Woo yang dilakonkan oleh Park Eun Bin juga kalau sapa tengok bagaimana dia develop komunikasi beliau dengan orang ramai, episod awal2 dia macam kurang emosi.

Setiap episod dalam drama ini pastinya akan banyak scene-scene yang kelakar, kalau tak dari woo young woo mesti dari bos dia attorney jeong.

Ampa yang tengok mesti akan jatuh cinta dekat woo young woo ni sebab sangat comel dan sangat baik, harap ada laa orang macam dia dekat dunia ni.

Episod 11 hari ini kalau nak Una review adalah terbaik sebab banyak scene sweet antara woo young woo dengan lee junho. . haha. banyak scene yang akan buat ampa tersenyum.

Lagi satu yang buat episod hari ini adalah lakonan Park Eun Bin , serius lakonan dia memang terbaik dan patut dia terima anugerah, ampa kena tengok episod hari ini.

Sebab ramai yang dah tengok episod hari ini , jom kita baca review dari penonton lain mengenai drama extraordinary attorney woo.

REVIEW  PENONTON  UNTUK EPISOD 11 EXTRAORDINARY ATTORNEY WOO ~~

Popularity drama extraordinary attorney woo di luar Korea sangat popular dan menjadi fenomena woo young woo , apa agaknya orang komen mengenai episod 11 ,

"Tbh saya sedang menunggu adegan seperti ini berlaku dan lihat bagaimana Junho akan dapat menangani situasi yang melampau di mana Youngwoo akan mengalami serangan panik. 

Seronok melihat bahawa selain menunjukkan momen romantis mereka, mereka juga menunjukkan sisi ini."

"cara junho memegang tangannya hanya untuk young woo memegang tangannya semasa dia bercakap dengan seseorang MEREKA SANGAT MENCINTAI DAN UNTUK APA 😭"

""awak terus muncul dalam kepala saya macam ikan paus. walaupun awak bukan satu." SEKARANG JIKA ITU BUKAN PERKARA PALING MANIS DAN COMEL YANG PERNAH DIKATAKAN YOUNGWOO ?? SAYA MENANGIS"

"hanya pikat youngwoo dan lee junho pada era dating dan pakaian penyelarasan mereka 🫠"

"hanya apabila saya fikir episod 8 adalah lakonan puncak eunbin, dia kembali dengan adegan ini lagi! 😭 park eunbin perlu beg semua anugerah yang ada."

"Suyeon sentiasa ada untuk youngwoo dan sentiasa memahami tetapi bagaimana dengan dia kenapa dia hanya menderita"

"Cahaya matahari musim bunga kami Suyeon berhak mendapat apa-apa selain yang terbaik, saya mahu melindunginya walau apa pun 🥺💛"

"Salah satu pembangunan watak terbaik ialah suyeon... Dia berhak mendapat dunia.."

Episod hari ini ramai sangat suka scene Lee Junho dengan Woo Young Woo yang sangat sweet dan nampak gila saling sayang2 sama mereka.

Selain itu , watak Suyeon yang rakan sekerja Woo Young Woo juga menjadi sebutan ramai penonton disebabkan dia selalu ada dengan woo young woo.

Makin lama drama ini makin best dan menarik so ampa semua jangan lupa tengok taw, teruskan support dram Extraordinary Attorney Woo.

Sapa yang tengok extraordinary attorney woo episod 11 yang ada subtitle boleh tengok sini >> EXTRAORDINARY ATTORNEY WOO EP 11 SUBS

Selamat menonton ~~

Post a Comment

Previous Post Next Post