Lagu Tugasan Minggu ke 2 Peserta Gegar Vaganza 9 Rancangan yang mencetuskan fenomena setiap musim kali ini kembali untuk musim ke 9 , Gegar Vaganza cukup sinonim dengan netizen Malaysia apabila setiap tahun akan diadakan. Tahun 2022 , Gegar Vaganza kembali untuk musim ke 9 dan pada malam Ahad yang lalu berlangsungnya minggu pertama , jom kita tengok apa tugasan minggu ke 2 peserta gegar vaganza 9.

Lagu Tugasan Minggu ke 2 Peserta Gegar Vaganza 9


Pada malam Ahad yang lalu kita semua dapat saksikan persembahan yang cukup memukau dari kesemua peserta yang bertanding. 

Kesemua 13 peserta yang membuat persembahan pada malam itu mendapat pujian dari juri dan penonton , di antara semua seorang mendapat standing ovation dari penonton di studio adalah Jaclyn Victor.

Jaclyn Victor juga mendapat tempat pertama pada minggu pertama , beliau memperolehi markah 88.40% manakala yang mendapat tempat kedua adalah Shila Amzah dengan 85%

Pada malam itu juga kita dapat saksikan beberapa peserta yang mendapat markah juri lebih dari 80%, selain Jaclyn dan Shila Amzah , Tomok memperolehi markah 84.10%.

Dua orang peserta lagi adalah Dina Nadzir dan Bob Yusuf, masing -masing mereka mendapat 83.80% dan 83.60%.

Siapakah pula yang akan mendapat tempat teratas minggu ke 2 ni , korang kena tengok ahad ini , cuba tengok lagu apa yang akan dinyanyikan oleh mereka semua pada Ahad ini.

LAGU TUGASAN MINGGU 2 GEGAR VAGANZA 9~~

JACLYN VICTOR - Gerimis Mengundang dari Slam

SHILA AMZAH - Getaran Cinta Di Jiwa dari Liza Hanim

TOMOK - Janji Padamu dari Exists 

DINA NADZIR - Ku Teruskan dari Siti Sarah 

BOB YUSUF - Kepulangan dari Razis Ismail

ROY KAPILLA - Izinkan Selamanya Namamu Di Hati dari EYE

PAT CANDY - Makhluk Tuhan Paling Seksi dari Mulan

HAIDA - Di Sebalik Sejuta Wajah dari Shima

HAZRUL NIZAM- Untukmu Ibu dari Exists

V.E. - Kasih Berubah dari Ferhad

ASHEED DEF GAB C  - Percayakan Siti dari Exists

TOM - Kemaafan Dendam Yang Terindah dari Aishah

FUAD RAHMAN - Suara Cinta dari MEGA


Malam minggu kedua kebanyakkan peserta diminta menyanyikan lagu Exists , pastinya malam itu kita semua akan dapat saksikan persembahan yang hebat dari mereka semua.

Korang semua jangan lupa support kesemua peserta kegemaran korang taw , kasi komen membina dan semangat dekat media sosial mereka.

Jangan lupa pada malam Ahad jam 9 malam ini ~~



Post a Comment

Previous Post Next Post