Lagu Tugasan Minggu ke 6 Peserta Gegar Vaganza 9. Malam Ahad ini akan berlangsungnya minggu ke 6 gegar vaganza 9. Setelah 5 minggu bertarung di atas pentas Gegar Vaganza, kebanyakkan peserta mula menunjukkan taring mereka dengan membuat persembahan dengan baik sekali. Untuk minggu ke 6 ini siapakah yang akan mendapat markah tertinggi , jom kita tengok lagu tugasan minggu ke 6 peserta gegar vaganza 9

Lagu Tugasan Minggu ke 6 Peserta Gegar Vaganza 9

Minggu lepas kita dapat saksikan persembahan peserta Gegar Vaganza 9 bersama dengan artis jemputan dan persembahan mereka semua berjaya menghiburkan penonton.

Namun nasib tidak menyebelahi Pat Candy apabila terpaksa meninggalkan pentas GV9 kerana mendapat markah terendah pada malam Ahad lepas.

LAGU TUGASAN MINGGU KE 6~~

Pada minngu ke 6 ini peserta diberikan lagu tugasan yang bertemakan Cinta Rasa Antara Benua dan pastinya ramai tidak sabar untuk melihat persembahan para peserta.

Lagu yang bakal dibawa mereka pada malam Ahad ini adalah :-

JACLYN VICTOR - BUKAN RAYUAN GOMBAL (JUDIKA)

SHILA AMZAH - I WILL SHOW YOU (AILEE)

TOMOK - EVERYBODY (BACKSTREET BOYS)

HAZRUL NIZAM - YUE LIANG DAI BIAO WO DE XIN (CHEN FEN LAN) 

TOM - I HATE MYSELF FOR LOVING YOU (JOAN JETT & THE BLACKHEARTS) 

ASHEED DEF GAB C - SWEET CHILD O' MINE (GUNS N' ROSES)

DINA NADZIR - JANUARI (GLENN FREDLY)

BOB YUSUF - KURIK KUNDI (SITI NURHALIZA)

VE - KILLING ME SOFTLY WITH HIS SONG  (LORI LIEBERMAN)

FUAD RAHMAN - MY SACRIFICE (CREED)

Wow korang tengoklah lagu yang akan dinyanyikan para peserta untuk minggu ini , kesemua lagu dari luar negara kecuali satu dari Malaysia.

Pastinya malam ini akan menjadi persembahan yang all out dari para peserta , so korang as fans teruskan kerja korang dengan mengundi artis kegemaran korang.

Jangan lupa layan Gegar Vaganza minggu ke 6 pada malam Ahad ini Jam 9 Malam.

Post a Comment

Previous Post Next Post