Sinopsis The Forbidden Marriage Lakonan Kim Young Dae. Drama Korea terbaru yang bakal ditayangkan tidak lama lagi adalah drama yang yang dilakonkan oleh pelakon kacak Kim Young Dae. Ini merupakan drama kedua dari Kim Young Dae untuk 2022 selepas drama Shooting Star. Drama the forbidden marriage adalah drama sejarah , jom baca sinopsis the forbidden marriage lakonan kim young dae.

Sinopsis The Forbidden Marriage Lakonan Kim Young Dae



Drama ini adalah drama yang diadaptasi dari web novel popular yang bertajuk Geumhonryung, Joseon Honin Geumjiryung.

The Forbidden Marriage yang akan menggantikan drama Golden Spoon yang dibintangi oleh BTOB Sungjae bersama pelakon cantik Lee Sung Kyung.

Specialnya drama ini turut dibintangi oleh idola perempuan Kim Min Ju bekas ahli kumpulan Izone yang kini menjadi pelakon.

SINOPSIS THE FORBIDDEN MARRIAGE (2022)~~

Mengisahkan tentang Lee Heon (Kim Young-Dae) ialah raja Joseon. 7 tahun lalu, ketika dia menjadi putera mahkota, isteri tercintanya meninggal dunia. 

Sehingga hari ini, dia tidak dapat mengatasi kematiannya. Selama 7 tahun yang lalu, kerabat diraja dan ahli kerajaan telah berusaha untuk membuat Raja Lee Heon berkahwin semula tetapi tidak berjaya. 

Negara juga telah melaksanakan perintah geumhonryung, iaitu larangan semua wanita bujang berkahwin pada masa ini apabila raja belum berkahwin. 

Orang ramai marah dengan larangan perkahwinan. Pada suatu hari, Raja Lee Heon mendengar tentang seorang wanita bernama Ye So-Rang (Park Ju-Hyun), yang mendakwa roh arwah isteri raja wujud di dalam istana diraja.

Sementara itu, Ye So-Rang adalah penipu dan mendakwa mentafsir tanda-tanda harmoni mempertahankan diri.

Dia ditangkap dan dipenjarakan di mana Pegawai Lee Shin-Won (Kim Woo-Seok) bekerja. Untuk keluar dari kesusahannya, dia berpura-pura dirasuk roh di hadapan Lee Shin-Won. 

Semasa muslihatnya, dia menyebut bahawa roh arwah isteri Raja Lee Heon wujud di dalam istana diraja. 

Dia kemudiannya dibawa ke hadapan raja dan dia bertanya sama ada dia benar-benar dapat melihat roh arwah isterinya. 

Untuk terus hidup, Ye So-Rang bertindak seperti tubuhnya dirasuk oleh arwah isteri raja. Pembohongan Ye So-Rang semakin besar dan lebih berani.

PROFIL DRAMA THE FORBIDDEN MARRIAGE (2022)~~

Drama The Forbidden Marriage merupakan drama yang diarahkan oleh pengarah hebat Park Sang Woo yang merupakan pengarah drama My Secret Terrius.

Tarikh tayangan perdana drama ini adalah pada 9 December ini di saluran MBC pada setiap hari Khamis dan Jumaat jam 10 malam.

Selain Kim Young Dae , watak heroin di dalam drama ini dibawa oleh Park Ju Hyun yang merupakan pelakon wanita baru meningkat naik.

Seorang lagi tunggak utama drama ini adalah Kim Woo Seok yang juga merupakan pelakon baru, ketiga-tiga mereka akan menjadi tunggak utama.

Jangan lupa tengok drama The Forbidden Marriage apabila ditayangkan.

Post a Comment

Previous Post Next Post