Review Alchemy Of Souls 2 Episode 10.  Di mana peminat setia drama Alchemy Of Souls , sila munculkan diri anda di sini. Pada hari Ahad yang lalu telah berakhirnya episod 10 drama hit alchemy of souls musim 2. Peminat setiap drama ini pastinya sedih kerana berakhirnya sudah drama popular ini tetapi akan adakah musim ke 3, kena tunggu taw. Sebelum tu jom baca review alchemy of souls 2 episode 10.

Review Alchemy Of Souls 2 Episode 10


Alchemy Of Souls Musim ke 2 ini tentang Jang Uk yang kembali dari kematian dan menjadi pemburu kejam untuk mengubah jiwa selepas kehilangan cintanya, Mu-deok. 

Episod akhir drama ini kita dapat lihat Jang Uk menyelamatkan dunia dengan dia menggunakan semua kuasanya untuk melawan dan memusnahkan burung api syaitan.

Agak-agak apa yang orang komen mengenai episod akhir ini ek , jom baca bawah

REVIEW ALCHEMY OF SOULS 2 ~

Peminat setia drama ini dari musim pertama pastinya sedih drama ini sudah pon berakhir, antara komen-komen dari peminat mengenai drama ini adalah :

"beritahu saya bukan saya seorang sahaja yang menangis teresak-esak sebaik klip penamat bermula 😭 ia sangat menggembirakan, mengetahui bahawa tiada pratonton untuk episod seterusnya untuk dinanti-nantikan, dan melihat semua wajah gembira, ia benar-benar penamat 😭 😭😭"

"Putera Go Won sememangnya salah satu watak kegemaran saya dalam drama ini, saya sentiasa menikmati adegannya, humornya, kelucuannya, dan saya hanya menyukai segala-galanya tentang dia! Dia benar-benar layak mendapat takhta dan menjadi raja "

"Adegan pergaduhan naksu dari musim pertama masih kekal sebagai adegan pertarungan terbaik dalam keseluruhan episod alkimia jiwa. tidak percaya mereka menamatkan drama tanpa melihat sisi younjung ini musim ini. adegan ini adalah SEJARAH"

"kiriman penghargaan untuk somin dan younjung dua pelakon super berbakat dan cantik yang cemerlang dan memainkan watak naksu dengan sempurna kami menyaksikan sisi lembut dan badass mereka! Saya ingin melihat mereka satu hari bekerja dalam projek bersama-sama."

"Alchemy Of Souls dengan mudahnya merupakan salah satu kdrama terbaik dalam sejarah kerana bayangkan mempunyai kedua-dua drama ini sebagai pelakon utama wanita dalam musim yang berbeza. Rangkaian yang ditunjukkan oleh Younjung & Somin; menggambarkan Naksu, Mudeok, Buyeon, Seolran, dan dirinya sebenarnya, Yeong."

"Jang Uk dan Young hidup bahagia selama-lamanya di Danhyanggok sebagai pemburu raksasa, berjuang bersama untuk melindungi dunia. BERAKHIR BADAS PALING EPIK!"

Review dari penonton banyak memuji jalan cerita drama ini dan ada juga yang mengharapakan ada musim ke 3.

Tahniah buat semua pelakon drama Alchemy Of Souls 2 dan pertama, anda terbaik!~


Post a Comment

Previous Post Next Post